serit

  1. mehmet dikici

    Şerit testeresi

    Arkadaşlar merhaba.11 kw motoru olan doğrama atölyesindeki şerit testere için 3x32 Amper C tipi sigorta seçtim yeterlimi dir?Yalnız buradaki motor, 5-6 saniye 38 Amper akım çekerek daha sonra 9 ampere düşüyor. Bu konuda teknik destek bekliyorum. Not:Motora yıldız üçgen pako şalter ile yol...
  2. Kemalcengiz

    Topraklama uçları (enerji odası, asansör kuyusu)

    Merhaba. Temel topraklamalarda uç bırakırken köşeler dışında ilaveten enerji odasına, asansör kuyusuna, teknik merkez odasına şerit uç bırakılıyormuş. 1)asansör kuyusuna neden uç bırakılıyor ve asansör kuyusunun neresinde sonlandırılıyor ? 2) enerji odasına neden uç bırakılıyor ve bu ucu...
  3. Kemalcengiz

    Sıcak daldırma galvaniz mi? elektro galvaniz mi ? nasıl anlarız

    slm. Örnek kablo tavasını yada galvaniz şerit görsek; bunun sıcak daldırma galvaniz mi yoksa elektro galvaniz mi oldugunu nasıl anlarız? sanırım sıcak daldırmada çapak oluşuyormuş vs. Bilen var mı hangi özelliklerden anlarız ?
  4. Kemalcengiz

    Temel Topraklama Projesinde çubukların konumu?

    Merhaba. Pazar alanı temel topraklama projesi gördüm. Eksi 3.70 bodrum kotunda: 5 tane galvaniz şeritler için uç bırakılmış. Zemin katta seviyesinde ise: dışarı 3 tane uç bırakılmış menhol içinde çubuğa çakılsın diye 2 adet sorum olacaktı belki biraz basit olabilir: 1) Bodrum kat seviyesinde...
  5. Sadece serit topraklayiciyla koruma topraklamasi yapma

    Sadece bakir topraklama seritini kullanarak 1000kva lik 100 metre kare(bir kenari 10m olan kare yapiya sahiptir.) trafo merkezini 250m seritle koruma topraklamasini nasil yapariz.
  6. Kemalcengiz

    Topraklama projesindeki en dıstaki kablolama nedir? 50'lik Cu olan

    selam abiler... Topraklama projesini yükledim.. İçteki galveniz serit olanları anladım ama en dısta bakır 50'lik Cu hattı var.. O nedir? amacı nedir neden yapılır bilen cevaplar mı? ( sarı olan kablo )
  7. fatihatac

    220v 3 çipli silikonlu şerit led satan firma

    MERHABA 3 ÇİPLİ
  8. CiU

    ŞERİT LED SOKETİ

    S.a arkadaşlar ben uzun zamandır şerit led montajı ve aydınlatması yapıyorum fakat hepde şerit lede kablo lehimlemek zorunda kalıyorum haliyle ben bu şerit ledlerin ucuna lehim yerlerine tırnaklı geçmeli yada öyle bişey varmı + ve - kutuuplara geçirebilceğim bişey yani lehimle falan uğraşmak...
  9. Şerit Led Adaptör Hakkında

    Merhabalar. 20 metre kadar 3 çipli metrede 60 ledlik bir şerit led uygulayacağımız alan var. Şerit ledlerin beslemesini 12v 30 amperlik tek bir trafo ile yapsak mı daha iyi olur yoksa ledleri belirli ölçülerde kessek ve ayrı trafolar eklesek mi daha iyi olur. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
  10. Usb port ile şerit led yakma

    Arkadaşlar ben pc mın usb portundan ıstedıgmı acıp kapatabılıcagım bır yontem buldum ve hemen aklıma ciyaz kontrol edebilirmiyim sorusu geldi Merak etiğim role ile şerit led yakabılırmıyım
  11. Şerit Led Isınır mı?

    Merhabalar elimde bir adet sese duyarlı çalışan anahtar devresi vardı. Bende bu devreye yaklaşık 20 cm uzunluğunda şerit led bağladım. Evde de safranbolu evi şeklinde kontraplaktan yapılma ahşap gece lambası vardı. Devreyi ve ledi içine koydum. Yani ledler ahşap evin içinde yanıyor. Sorularım...
  12. şerit led smd led arasındaki fark

    şerit led smd led arasındaki fark nedir? smd ledin bana avantajı ne olur? tek çipli 350ma 3 çipli 700ma çekiyorsa 1m yada 5m sonunda çektikleri akım neden artar, mantıken seri olduğunu düşündüğümüzde metrajların sonunda çektiği amper(350,700) gene aynı değerde olması gerekmezmi? kafama çok...
  13. Şerit Testere Arızası

    selam arkadaşlar bir şerit testere ile uğraştım bu akşam biraz arızayı çözemedim. testere yukarı çıkıyor fakat aşağıya inmiyor. yarın devam edicem ama nerden başlıcama yardım ederseniz sevinirim. konuyu biraz açayım; bir şerit testeremiz var bir adet testere motoru , bir adet hidrolik motoru ...
  14. kado000

    Şerit LED mi Tasarruflu Ampül mü Daha İyi?

    Arkadaşlar dükkanımda 13 tane 20w lık tasarruflu ampullerden var bunların yerine şerit led döşemek istiyorum(bi kaç elektronikçide gördüm.ampül kullanmayıp full şerit led takmışlar) baya iyide ışıltıyor.acaba bende yapsam elektrikten tasarruf edermiyim.etmezmiyim. elektronikçilerin bi bildiği...
  15. kado000

    Şerit LED Tasarruh açısından nasıldır?

    Şerit LED'in metresi 0.4a çekiyor. 6 metre tek çipli şerit led ile tasarruflu 20w ampul aynı ışığı veriyor. ampul : watt=V.A = 20=220.A == tasarruflu ampulün çektiği akım 11Amper Led : 0.4A.6 dan 2.4A olur. Bu durumda 27 metre şerit led ile 20w lık tasarruflu ampul aynı akımı...
  16. kado000

    50 Metre Şerit LED'i yakmak için güç kaynağı devresi lazım

    Sa.50 metre tek çipli şerit ledi yapmak için kaç watt trafo gereklidir.veya kaç watt güç kaynağı.smps güç kaynakları bu iş için uygunmudur.(smps devresini ben yapabilirmiyim amatör biri olarak) bide hazır alsam smps maliyeti nedir.yardımlarınızı bekliyorum
  17. akarsu

    şerit led

    Devamlı ledler hakkında soru soruyorum ama suan pıyasayı ele gecırmeye calısıyor ledler. şimdiki sorumm şerit ledler hakkında olacak. Şerit ledler tek çipli üç çipli falan ısımler yazıyo bunlar neyı temsıl ediyo hangısı fazla ısık edıyor. 5 metrede buyuk şerit ledler yokmu bana 80 metre led...
  18. Şerit led i kessem, usb den çalışır mı?

    Merhaba beyler, şerit led'i 1, 2 veya 3 led içerecek şekilde kesip bunu usb ye bağlasam yeterli güç gelir mi? veya güç fazla mı gelir?
  19. Güneş paneli ile 1 metrelik şerit LEDi nasıl yakabilirim

    Proje ödevim için ışık ihtiyacını güneş enerjisi ile karşılayan maket bir ev yapacağım. Konu hakkında hiçbir bilgim yok ihtiyacım olan malzemeler nelerdir?
  20. Subwoofer ve Şerit led sorunu

    Meraba arkadaşlar . Forumu yeni gördüm elektrik ve elektronikçiler için gerçekten güzel bir forum . Benim bir sorunum var yardımcı olursanız sevinirim . Bilgisayarıma baglı subwoofere şerit led alıp bagladım . Sese göre güzel hareket ediyor ancak sesi son ses acmam lazım ki yansın . Bu son...
Üst