paskomya
Tepkime puanı
5,146

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • selam aleyküm abi ben pano çizim programı arıyorumda e plan fiyatı çok geldi bizi aşar ücretsiz e plana benzer bir program varmıdır acaba ?
    paskomya
    paskomya
    bak ferhat, ben tamirciyim ne mühendisim ne de bir şey, çizim okuyamam, şema okuyamam, hatta paintte şekil bile çizemem. özelden de kimseye cevap vermem. liseyi bile 8 senede bitirdim.
    35.FERHAT
    iyi bitirmişiniz yine ben onuda yapmadım ama çabalıyorum hep kendime birşeyler katmaya ama bi ücretsiz pano proje çizme programı bulamadım ;(
    paskomya
    paskomya
    üst postta 2. link ücretsizmiş okuduğum kadarıyla, dediğim gibi ben anlamam. sen bak
    jenartör ısıtıcısı çalışması nasıldır yani tam olarak ne görev yapar jenartör ısıtıcısı degıstı sorunsuz calustı jenartör ısıtıcı basında termostat var dedi takan kışı merak ettim elimmi üstüne koydum dıs kısmı sıcaktı belli bir ısıdan sonra termostatı ısıtmalı kesıyormu cok hafif sıcaktı bişi daha jenaratör caluşınca dışı daha cok ısınıyor. Çalışmassken hafif sıcak çalışınca sahada ısınıyor bilgi verebilirmisiniz
    paskomya
    paskomya
    sorularınızı forumda sorunuz ve dediğiniz konu forum içinde tartışıldı, cevapları içinde
    abi selamlar programı indirmek istiyorum yardımcı olur musun ?
    Kinematic5x
    Program USB Dongle üzerinden kurulduğundan indirilmiyor. Üretici tarafınıza gönderim yapar.
    hacıbet bitanesi degiştirdim bide kaynak makinası hacibettini degiştirmeden önde minimum ampare getirdigimde kaynak makinası maxsimum verimle calışıyordu hacıbet ve bikac diyot degiştirdikten sonra kaynaga girişde hemen korumaya alıyor
    ustam hayırlı akşamla experes kaynak makinası var formda okudugum kadarıyla hall efect akım sensöründen bende şüpeleniyorum arzalı olup olmadıdıgını nasıl anlaya bilirm kaynakmakinasını jeneretör ile kaynak yaptıktan sonra bu olay başıma geldi cevaplarsanız cok memlun olurum
    paskomya
    paskomya
    ah be güzel insan, kaynak makineleri üzerinde yazmadığı sürece jeneratörle kullanılmaz. diğeri ise ölçüm yapmak.
    43mehmet
    ustam teşekkürederim multimetre ile ölcüm yapabilirmiyim buarada gecmiş olsun rabbim şifalar versin arkadaşlar yazmiş bitanıdık abi rica etti bayce kapısı kırılmış onu tamir yapayım dedim başıma hiç gememişti şantiyelerde kullanıyorduk bana ders oldu
    amatör olarak elektronikle uğraşıyorum
    içerişehir
    içerişehir
    Merhaba ustam lion pil kullandigim da şarj sıkıntısı olacağını söylediniz bunu tam olarak acarmisiniz anlamadım amperinden dolayımı
    paskomya
    paskomya
    normal şarz adaptörü lityum pilleri sağlıklı şarz edemeyeceğinden lityum pillerin bozulur,emeğine masrafına yazık olur. lityum şarzını bulursan sıkıntı olmaz. amper voltaj o kadar önemli değil.
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…

Forum istatistikleri

Konular
120,905
Mesajlar
850,485
Kullanıcılar
435,879
Son üye
Berkersahin

Yeni konular

Üst