motor sürücüsü neden patlar?

slm arkadasım ben patlamanın sebebi şu ilk önce sürücünün girişinde ki gerilimi ölç ok sürücü olmadan direk motor uçlarını bağla ve motorun akımını ölç ondan sonra 3 fazı motor korumadan sonra motora bbağla sonra sürüücüye bağlmadan atelyende besleme ver ve seyyar bir motor bul omotara yoıl ver sonra gel motorun uçlarını bağlamdan boşta sürücüüye elektrik ver ve run komutuna al kablonun uçlarındaki gerilimi konrol et ve bir seyyar lam ba varsa kontrol et sonra yinde aynı şey olursa çıkış ve giriş sok bobini bağla bu kesin çözüm yinede sorun çözülmez ise uyetkili serviis cağır yine sorun olamz ise yetkili servis de kim varsa o adamaın kafasını kır ok
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Sürücünün nötr hattında kopukluk olursa 380 volta kalır yani monofaz olan alıcılar aynı fazda besleyın boyle sorun olmasın bırı r fazı dıgerı s fazı olunca 380 kalır
 
Çıkış fazları arasında kısa devre olabilir. Bu şekilde olursa hiç bir arza vermiyor başıma geldi.
 
kardeş sürücü direk patladığına göre besleme kablonu dikkatlice kontrol et.Hatta enerjiyi komple kes ve ölçü aletiyle kontrol et..
 
Çıkış fazlarında kısa devreden sürücü patlarsa, sürücü çöpe mi gitmiş olur?

Benim başıma bir olay geldi. Sürücü normal çalışırken Bypass'a geçti ve Buşonlar attı ama sürücünün de enerjisi gitti. Kontaktörler yapışık kaldı. Bu durumda sürücüye bir şey olmuş mudur?
 

Forum istatistikleri

Konular
128,215
Mesajlar
915,867
Kullanıcılar
449,996
Son üye
Serhan10

Yeni konular

Geri
Üst