Akünün bittiğini nasıl anlarız ???

GND_

Üye
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
39
Puanları
1
Yaş
35
bir tane 2005 model dizel aracımız var dün akşam üstü başka arabdan takviye yaptık sabah araba çalışmaz oldu bazıları akü bitmiştir dedi bazıları arabada kaçak vardır dediler acaba akünün öldüğünü nasıl anlarız ??
 
akünün ömrü ortalama 4 yıldır akünüz ömrünü tamamlamış olabilir ...oto elektrikçi yada
akü satışı yapan bir yere gösterirseniz kaçakmı yada akü arızasımı oldugunu tespit ederler...genelde akü eskiyince içindeki plakalar yıpranır yeterince şarj tutmaz gün içinde sıkıntı çıkarmaz ama gece bekleyince plakalardan dökülen kursun tozları kısa devre yapıp içindeki şarjı kendi kendine tüketir....
 
akünün ömrü ortalama 4 yıldır akünüz ömrünü tamamlamış olabilir ...oto elektrikçi yada
akü satışı yapan bir yere gösterirseniz kaçakmı yada akü arızasımı oldugunu tespit ederler...genelde akü eskiyince içindeki plakalar yıpranır yeterince şarj tutmaz gün içinde sıkıntı çıkarmaz ama gece bekleyince plakalardan dökülen kursun tozları kısa devre yapıp içindeki şarjı kendi kendine tüketir....


bu gün bir arkadaşla ölçü aleti alıp ölçtük voltaj 12 volt çıktı ama araba çalışmadı. neyse yarın takviye yapacak birisini bulursak alıp sanayiye götürecez bakalım ne diyecekler..
 
bu gün bir arkadaşla ölçü aleti alıp ölçtük voltaj 12 volt çıktı ama araba çalışmadı. neyse yarın takviye yapacak birisini bulursak alıp sanayiye götürecez bakalım ne diyecekler..
belki de problem aküde değildir benim bildiğim moturun çalışması için bir remenans gerilime ihtiyaç var ki bu da total gerilimin yüzde 1-2 civarı kadar gibi küçük bir değer oluyor genelde.Başka bir yerinde problem olabilir mi acaba?
 
Son düzenleme:
belki de problem arabada değildir benim bildiğim moturun çalışması için bir remenans gerilime ihtiyaç var ki bu da total gerilimin yüzde 1-2 civarı kadar gibi küçük bir değer oluyor genelde.Başka bir yerinde problem olabilir mi acaba?


yani bende öyle çok anlamam inşallah büyük bir sorun değildir ...
 
belki de problem aküde değildir benim bildiğim moturun çalışması için bir remenans gerilime ihtiyaç var ki bu da total gerilimin yüzde 1-2 civarı kadar gibi küçük bir değer oluyor genelde.Başka bir yerinde problem olabilir mi acaba?


Marş motoru kaç amper çeker bir fikriniz varmı?

Akü zayıfsa yükte gerilimi düşer marşı çeviremez.Dolayısıyla araba çalışmaz.
 
bir tane 2005 model dizel aracımız var dün akşam üstü başka arabdan takviye yaptık sabah araba çalışmaz oldu bazıları akü bitmiştir dedi bazıları arabada kaçak vardır dediler acaba akünün öldüğünü nasıl anlarız ??

Akü tamamen bitip takviye ile çalıştıysa arabanın onu iş görecek kadar şarj etmesi 1-2 saat sürer.Siz çalıştırdıktan sonra 10-15 dakikada stop edip bırakırsanız sabah çalışmaz tabii.
 
bilmiyorum bende arabadan motordan fazla anlamam bugün takviye yapacak araba bulursak işte götürüp gösterecez sanayi de...
 
batsın bu dünya bee Allah kahretsin ... :( :(
 

Forum istatistikleri

Konular
128,212
Mesajlar
915,856
Kullanıcılar
449,991
Son üye
multiroots

Yeni konular

Geri
Üst