akünün ömrü ortalama 4 yıldır akünüz ömrünü tamamlamış olabilir ...oto elektrikçi yada
akü satışı yapan bir yere gösterirseniz kaçakmı yada akü arızasımı oldugunu tespit ederler...genelde akü eskiyince içindeki plakalar yıpranır yeterince şarj tutmaz gün içinde sıkıntı çıkarmaz ama gece bekleyince plakalardan dökülen kursun tozları kısa devre yapıp içindeki şarjı kendi kendine tüketir....
belki de problem aküde değildir benim bildiğim moturun çalışması için bir remenans gerilime ihtiyaç var ki bu da total gerilimin yüzde 1-2 civarı kadar gibi küçük bir değer oluyor genelde.Başka bir yerinde problem olabilir mi acaba?bu gün bir arkadaşla ölçü aleti alıp ölçtük voltaj 12 volt çıktı ama araba çalışmadı. neyse yarın takviye yapacak birisini bulursak alıp sanayiye götürecez bakalım ne diyecekler..
belki de problem arabada değildir benim bildiğim moturun çalışması için bir remenans gerilime ihtiyaç var ki bu da total gerilimin yüzde 1-2 civarı kadar gibi küçük bir değer oluyor genelde.Başka bir yerinde problem olabilir mi acaba?
belki de problem aküde değildir benim bildiğim moturun çalışması için bir remenans gerilime ihtiyaç var ki bu da total gerilimin yüzde 1-2 civarı kadar gibi küçük bir değer oluyor genelde.Başka bir yerinde problem olabilir mi acaba?
bir tane 2005 model dizel aracımız var dün akşam üstü başka arabdan takviye yaptık sabah araba çalışmaz oldu bazıları akü bitmiştir dedi bazıları arabada kaçak vardır dediler acaba akünün öldüğünü nasıl anlarız ??
ben de onu diyorum remenans gerilim olmazsa motor çalışmaz.Akü tamamen bitip takviye ile çalıştıysa arabanın onu iş görecek kadar şarj etmesi 1-2 saat sürer.Siz çalıştırdıktan sonra 10-15 dakikada stop edip bırakırsanız sabah çalışmaz tabii.