uzak

  1. hopehard

    UZAK I/0

    İHTİYAÇLARINIZA UYGUN ÜRÜNLER GELİŞTİREBİLİRİZ. http://www.argisis.com/?SyfNmb=1&pt=Anasayfa
  2. Uzak Noktaya Kilowattmerteyi Taşımak

    Merhaba arkadaşlar, Panomdan uzak bir noktaya panomdan çekilecek gücü ve akımı görmek için ampermetre ve kilowattmetre koymam gerekiyor ampermetreyi akım transdüseri yardımıyla taşımayı düşünüyorum ama kilowattmetreyi nasıl taşıyacağımı bulamadım çünkü kilowattmetrenin olduğu yere 400v'un...
  3. analog telefonu fiber ile uzak mesafeye gönderme

    merhabalar 3.5 km'lik uzak bi mesafeye iletişim sağlamak amcıyla analog telefonu fiber yoluyla nasıl iletebilirim ve ne gibi malzemeler kullanabilirim ? ilgilenirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler..
  4. Uzak mesafeye gönderilecek kameralar için kablo tavsiyesi.

    Değerli arkadaşlarım iyi geceler , bilgisayar teknik servis ve web tasarım işiyle meşgulüm , ilk defa bir güvenlik kamerası işi aldım ve benim için çok zor bir başlangıç oldu . İlk projem hakkında bilgilere ihtiyacım olduğunu hissettim . Kurulum yapacağım yer bir süt çiftliği ve 25 dönümlük bir...
  5. Uzak Mesafelere Enerji Taşınmasında Tali Pano Koymak?

    Herkese iyi günler. Forumda birkaç araştırma yaparken uzak mesafelere AG'de enerji taşınması gerilim düşümüne yol açacağından bazı arkadaşlar mesela yükün yakınına tali pano koyarak daha verimli bir enerji alınabileceğini söylemiş. Bunu biraz açıklayabilecek olan var mı tali panonun buradaki...
  6. By-CoD3rS

    Uzak Erişimde Son yazdıgım Kamera Client Programım !

    Client programı olmayan Dvr yada capture (kepçir) kartı bulundugu Local Agda yada İnternet üzerinden yazmıs oldugum bu programla kameralarını ızlemenız ve yonetmenız mumkundur program web tabanlıdır aynı zamanda web Browser olarakda kullanılabılır yani; Http:// cıhazın ip adresı veya...
  7. By-CoD3rS

    Uzak Erişimde Son yazdıgım Kamera Client Programım !

    Client programı olmayan Dvr yada capture (kepçir) kartı bulundugu Local Agda yada İnternet üzerinden yazmıs oldugum bu programla kameralarını ızlemenız ve yonetmenız mumkundur program web tabanlıdır aynı zamanda web Browser olarakda kullanılabılır yani; Http:// cıhazın ip adresı veya...
  8. UPS uzak izleme.

    30 Kva UPS uzak izleme yapıcam. UPS'nin RS232 çıkışı var gerekli yazılım var. RS232 kablo ve USR560B56 external faxmodem var. Bunlarla uzak izleme nasıl yapabilirim ve gerekli başka ekipman var mı ?
  9. binbaşı

    Bu Facebook Uygulamasından Uzak Durun

    Facebook'ta son günlerde hızla yayılan sahte bir uygulama, kullanıcıların kişisel bilgilerini çalıyor. Kullanıcılar, uygulamaya erişim izni vererek bu tuzağa düşüyor. Facebook'ta güvenilir olmayan uygulamaların sayısı hızla artıyor. Son günlerde kullanıcıların birbirine gönderdiği "Takvimime"...
  10. binbaşı

    Dizüstünü, dizden uzak tutun

    İstanbul Üniversitesi (İÜ) Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Tunaya Kalkan, dizüstü bilgisayarların masa üstünde ya da kucağa bir yastık alıp vücutla mesafe artırılarak kullanılmasının ''çok daha akıllıca olacağını'' söyledi. Kocaeli - İ.Ü. Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Biyofizik...
  11. Uzak Mesafe Bilgi Aktarımı

    slm arkadaşlar 3 km mesafe aralında 0-1 bilgi akatrımı yapabilmek için ne tür bi cihaz kullanmalıyım
  12. Uzak Mesafe Haberleşme

    3 km uzaklıktaki havuza su pompalanmaktadır. Buradaki suyun mesafesini kontrol etmek için nasıl bir cıhaz kullanabilirim bu konuda bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
  13. nazmi

    AB PLC'ye Uzak Erişim

    LAN da kullanığım plc ye uzaktan erişmek istiyorum.lan üzerinde mevcut kullandığı bir port varmı yoksa kendimiz mi oluştuyoruz.Bunun için extra bi ayarlama yapmak gerekiyormu?
  14. Uzak Doğu Malı Elektronik Balastlar

    İyi Günler; İş yeri için, bir miktar 36 watt balast alacağım. Phillips, Osram gibi kendini ıspatlamış aydınlatma firmalarının mekanik balastlarından daha ucuz fiyata, çin malı elektronik balastlar var. Çok ilginçtir ki bağlayınca çalışıyorlar da :) Ancak çalışmaya ne kadar devam ederler...
  15. panasonic WJ-HD 316 serisi dvr uzak izleme yazılımı?

    merhaba arkadaşlar panasoniz ürünü satan bayiler veya bu cihazın uzak izleme ile ilgili farklı bilgisyardan izleme driveri olan varmı arkadaşlar.
  16. uzak üç istasyan arasında kablosuz modül sistemi

    Arkadaşlar bir elektirik santralı var yanlız santralle havuzlar ve reglatör binası arası 3km dağlık arazi şimdi santral binasıyla diğer iki nokta arası çok uzak olduğu için plc le kumanda sistemini kabloyla sağlamamız mümkün değil internet ağıyla modül bağlantısı yapmayı düşündüm sağlıklı...
  17. Uzak mesafedeki motor termik seçimi

    70 metre mesafe biri 4 kw iki 3kw motur çalıştıracam mu mesafeye hangi kesitte kablo kulana bilirim.birde bu motorlara kulanacam termik şalter ve kontaktör ne kulana bilirim simens olacak
  18. ibosch01

    Uzak masaüstü bağlantısı programı Teamwiewer.

    TeamViewer ile internet üzerinden herhangi iki bilgisayar arasında bağlantı oluşturup, yönetim işlemi yapabilirsiniz. TeamViewer kullanabilmek için sadece iki tarafın da yazılımı kurması yeterli. Sonra kolaylıkla ve herhangi bir firewall vb. ayar yapmadan kolaylıkla karşı bilgisayara ve...
  19. mstyalvac

    uzak erişim ayarları hk. dökümanlar

    SP Serisi Dvr Kart ve Stand Alone Dvr Kayıt Cihazlarının uzak erişim ayarları hakkında pdf dökümanları. SP-10416 uzak erişim ayarları için pdf dökümanı SP-2016 uzak erişim ayarları için pdf dökümanı SP-9808 uzak erişim ayarları için pdf dökümanı SP-203 uzak erişim ayarları için pdf...
  20. Uzak Doğu meneşeli PLC ler hakkında

    Arkadaşlar uzak doğu menşeyli PLC lerde neden kontrol sinyali eksi olarak yapılmıştır? Bunun bir amacı varmıdır? Avrupa da yapılan PLC lerde Kontrol Sinyali (Lojik Sinyali) artıdır. Kontrol sinyalinin artı veya eksi olması neyi belirler?

Yeni mesajlar

Üst