Kompanzasyon Takibi hk.

mstyalvac

Üye
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
428
Puanları
1
Merhabalar,

değerli forum sakinleri ben yeni bir iş aldım yaklaşık 6 tane marketimiz var bunların kompanzasyon panolarının takibini yapacağız..

-Marketlerde olası kompanzasyon arızaları hakkında tecrübeli arkadaşlar varsa biraz bilgi verebilirlerse sevinirim..

-Birde Kompanzasyon takibini haftalık olarak yapmamızda bir sakınca olur mu ?

-Takip için (son fatura değeri-1.hafta) sonra (2.hafta-1.hafta) sonra (3.hafta-2.hafta) diye mi gitmeli yoksa (son fatura - 1.hafta) sonra (son fatura-2.hafta) diyemi devam etmelidir..

Teşekkürler
 
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
arkadaşım bence kompanzasyon takibi günlük yapılmalı ve kayda alınmalıdır.fatura geldikten itibaren yeni fatura gelene kadar takip edilmeli,yeni fatura gelince takip işi sıfırdan başlar.
formda arama yaparsan kompanzasyon sayaç takip otomatik hesaplama çizelgeleri bulabilirsin
 
bencede günlük tutmalısın heran bir kondansatör patlayabilir bu süreninde yaklaşık 1 haftayı sürdüğünü düşünürsek telafii etme işi biraz zorlaşır..
 
Sayın mstyalvaç,

Sorumlu olduğunuz müşterilerinize izleme sistemi kurabilirsiniz. Bu size şu avantajları sağlayacaktır.

** Ayarladığınız alarm değeri aşıldında e-posta/sms ile bilgilendirme.

** Panonun çalışma şekli, kademelerin devrede kalma süresi, ve bütün ölçülen bilgilerin analizi

** Enerji, akım, gerilim bilgilerinin grafikleri ile arıza yorumu yapabilirsiniz.

** Müşterilerinizi kontrol etmek için sürekli telefon açmak veya ekip yollamak durumunda kalmayacaksınız.

** İzleme yaptığınızda işleriniz daha kolay olacak, daha çok müşteriye hizmet verme imkanınız olacak.

Soru ve görüşleriniz için teknik destek ekibimiz ile iletişime geçiniz. www.klemsan.com.tr tel: 0 212 222 52 00
 
teşekkürler arkadaşlar haklısınız günlük takip etmek gerekir hafta başı değerleri aldıktan sonra arıza çıkarsa 1 hafta boyunca devam edecek ve telafisi zorlaşacak..
 
Sayın mstyalvaç,

Sorumlu olduğunuz müşterilerinize izleme sistemi kurabilirsiniz. Bu size şu avantajları sağlayacaktır.

** Ayarladığınız alarm değeri aşıldında e-posta/sms ile bilgilendirme.

** Panonun çalışma şekli, kademelerin devrede kalma süresi, ve bütün ölçülen bilgilerin analizi

** Enerji, akım, gerilim bilgilerinin grafikleri ile arıza yorumu yapabilirsiniz.

** Müşterilerinizi kontrol etmek için sürekli telefon açmak veya ekip yollamak durumunda kalmayacaksınız.

** İzleme yaptığınızda işleriniz daha kolay olacak, daha çok müşteriye hizmet verme imkanınız olacak.

Soru ve görüşleriniz için teknik destek ekibimiz ile iletişime geçiniz. www.klemsan.com.tr tel: 0 212 222 52 00

BU SİSTEM İÇİN MÜŞTERİ İLE YAPILACAK BİR SÖZLEŞME ÖRNEĞİ VAR MI ELİNİZ DE VAR İSE RİCA ETSEM PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ . TEŞEKKÜRLER
 
Sayın mstyalvaç,

Sorumlu olduğunuz müşterilerinize izleme sistemi kurabilirsiniz. Bu size şu avantajları sağlayacaktır.

** Ayarladığınız alarm değeri aşıldında e-posta/sms ile bilgilendirme.

** Panonun çalışma şekli, kademelerin devrede kalma süresi, ve bütün ölçülen bilgilerin analizi

** Enerji, akım, gerilim bilgilerinin grafikleri ile arıza yorumu yapabilirsiniz.

** Müşterilerinizi kontrol etmek için sürekli telefon açmak veya ekip yollamak durumunda kalmayacaksınız.

** İzleme yaptığınızda işleriniz daha kolay olacak, daha çok müşteriye hizmet verme imkanınız olacak.

Soru ve görüşleriniz için teknik destek ekibimiz ile iletişime geçiniz. www.klemsan.com.tr tel: 0 212 222 52 00

BU SİSTEM İÇİN MÜŞTERİ İLE YAPILACAK BİR SÖZLEŞME ÖRNEĞİ VAR MI ELİNİZ DE VAR İSE RİCA ETSEM PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ . TEŞEKKÜRLER
 
arkadaşım bence kompanzasyon takibi günlük yapılmalı ve kayda alınmalıdır.fatura geldikten itibaren yeni fatura gelene kadar takip edilmeli,yeni fatura gelince takip işi sıfırdan başlar.
formda arama yaparsan kompanzasyon sayaç takip otomatik hesaplama çizelgeleri bulabilirsin
BU SİSTEM İÇİN MÜŞTERİ İLE YAPILACAK BİR SÖZLEŞME ÖRNEĞİ VAR MI ELİNİZ DE VAR İSE RİCA ETSEM PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ . TEŞEKKÜRLER
 

Forum istatistikleri

Konular
128,360
Mesajlar
917,020
Kullanıcılar
450,231
Son üye
matrix96

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst