hız kontrol reaktörünün ısınması

kirpi3965

Üye
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
43
Puanları
1
selamın aleykum. arkadaşlar çalıştığım işyerinde 15 kw bi sürücü var ve bu sürücü ile 17 adet motor sürüyoruz. sürücü çıkışını motor korumalara girip oradan motorlara gidiyo. sürücü ile motorlar arası max 50 mt. arada motor korumalar açıyor toplam akım 27-28A gibi sürücü akım ayarı 30A üstünde neyse sürücü firmasını arayıp anlattık reaktör kullanmamız gerekliymiş. sipariş ettik 15 kw reaktör sürücü çıkışına bağladık oradan motor korumalara dağttık fakat reaktör aşırı derecede ısındı sargılar yanacak duruma geldi bizde eski bağlantıya geri döndük. yarın firmayı arayıp durumu anlatacağız ama reaktör neden çok ısındı bilen bağlayan ustalar oldumu cevap verebilirse sevinirim. hayırlı işler
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
motor kablolarınız tek damar mı? yoksa 3 çok damarlı mı? çok damarlı kablo kullanmanızı tavsiye ederim. sorununuz büyük ihtimalle motor kablolarının kapasitif etkisinden kaynaklanıyor.

Sürücünün kontrol modunun u/f (skaler) olduğundan emin olunuz. Güç düşümü toplam ihtiyacınız olan gücü karşılayacak şekilde de anahtarlama frekansını düşürebilirsiniz.
 
Reaktör çıkışa mı bağladınız?Benim arızalarına baktığım kardex makineleri vardı alman malı bunlarda filtre dediğimiz cihazlar (anladığım kadarıyla reaktördü) sürücü girişine bağlıydı!
 
Reaktör çıkışa mı bağladınız?Benim arızalarına baktığım kardex makineleri vardı alman malı bunlarda filtre dediğimiz cihazlar (anladığım kadarıyla reaktördü) sürücü girişine bağlıydı!

Selamlar. Giriş ve çıkış reaktörü olarak iki yapıda reaktör olabiliyor. Multi-motor uygulaması olduğu için de arkadaşın reaktörü çıkışa bağlanması gayet mantıklı. Reaktör modelini tekrar kontrol etmesinde de fayda var elbette. Bağladığı reaktörün çıkış reaktörü olduğundan emin olmalı.
 
Bu arada harmonik filtreler çok ısınır!Daha önce bir ups kullanan müşterimin sürücü sü sürekli arıza yapıyordu ups firmasını aradılar firma ups çıkışına bir filtre bağladı.Ateş gibi olmuştu filtre.Bu neden bu kadar sıcak diye sordum.Ups firmasının mühendisleri normal demişler ısınmaya!
 
sayın tonıghtsthenıght ve c.berkan sürücü firması kendi yolladı bu reaktörü çıkışa bağlanmasını söylediler. bugün aradım söyledim durumu anllattım size dönüş yapacağız dediler. ısınması normal olabilir ama bu normal sıcaklık değildi ustalar nese bakalım çözüme ulaşınca sizede bilgi veririm kolay gelsin saolun
 
motor kablolarınız tek damar mı? yoksa 3 çok damarlı mı? çok damarlı kablo kullanmanızı tavsiye ederim. sorununuz büyük ihtimalle motor kablolarının kapasitif etkisinden kaynaklanıyor.

Sürücünün kontrol modunun u/f (skaler) olduğundan emin olunuz. Güç düşümü toplam ihtiyacınız olan gücü karşılayacak şekilde de anahtarlama frekansını düşürebilirsiniz.
kablolar 4*2.5 ttr. kontrol modu çoklu motor uygulama parametresini seçmiştik zaten. anahtarlama frekansı hatrladığım kadarıyla khz seviyesinde idi yanlış hatırlamıyorsam neyse bakalım yarın arıcam tekrar dönmezlerse saolun.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,664
Mesajlar
928,872
Kullanıcılar
452,354
Son üye
brkcmn

Yeni konular

Geri
Üst