Fan motoru bağlantısı

220 verdim biraz. Koku gelince çektim. Etikette ne yazıyor bakmadım. Bakayım yarın
sürücüsüz çalışmıyor yakarsın devir ayarlı kalkıyor, 2. eli çinde garantili diyorlar ama nr kadar bilemem 360 dolardı. soft start çalışıyor ana karttan tetik gelmezse çalışmıyor
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Etikette 230 v yazıyor abi. Kapasitor 1.5 luk diyor. Normal motor o zaman bu
 
Merhaba. Fotoğrafda görünen motor var elimde. Kondansatoru bağlamdan çalışmaz sanıyordum ama, faz nötr verince direk döndü. Kapasitor bağlayınca yine aynı devirde dönüyor. Bu arada faz nötr yer değiştirice ters dönüyor. Anlayamadım.

Birde ikinci bir motor var. Bunda ise 5 kablo var. Hepsi aynı kalınlikta. Üzerinde şema yok. Enerji uçları kapasitor uçlarını bunda ölçme yöntemi il3 bulabilir miyiz.
Tek fazlı motorlarda kondansatör sadece kalkış için gereklidir. Eğer kondansatör bağlamadan enerji verip motorun bilini kendin el ile çevirirsen dönecektir ve çalışmaya devam edecektir sorunsuz. Kondansatör sadece manyetik alan oluşturulması için yardımcı eleman görevi görüyor. Bazı motorlarda kalkıştan sonra da devrede olabilirken bazılarında kalkıştan sonra devreden çıkabiliyor.


Diğer 5 kablolu olan motor ise üzerinde bir seri numarası vardır. Oradan ne amaçla kullanılacağı, değerleri nasıl yol vermen gerektiğini gibi bilgileri de bulabilirsin. Motoru deneme yanılma yolu ile kaldırmaya çalışırsan yakma ihtimalin yüksek
 
Tek fazlı motorlarda kondansatör sadece kalkış için gereklidir. Eğer kondansatör bağlamadan enerji verip motorun bilini kendin el ile çevirirsen dönecektir ve çalışmaya devam edecektir sorunsuz. Kondansatör sadece manyetik alan oluşturulması için yardımcı eleman görevi görüyor. Bazı motorlarda kalkıştan sonra da devrede olabilirken bazılarında kalkıştan sonra devreden çıkabiliyor.


Diğer 5 kablolu olan motor ise üzerinde bir seri numarası vardır. Oradan ne amaçla kullanılacağı, değerleri nasıl yol vermen gerektiğini gibi bilgileri de bulabilirsin. Motoru deneme yanılma yolu ile kaldırmaya çalışırsan yakma ihtimalin yüksek
Dediğim gibi. Kondansatoru baglamadan motor direk kalktı. Elle müdahele etmedim. Benim anlamadığım nokta bu zaten. Yoksa kondansator kapasitorun amacı ile ilgili sorun yok
Tek fazlı motorlarda kondansatör sadece kalkış için gereklidir. Eğer kondansatör bağlamadan enerji verip motorun bilini kendin el ile çevirirsen dönecektir ve çalışmaya devam edecektir sorunsuz. Kondansatör sadece manyetik alan oluşturulması için yardımcı eleman görevi görüyor. Bazı motorlarda kalkıştan sonra da devrede olabilirken bazılarında kalkıştan sonra devreden çıkabiliyor.


Diğer 5 kablolu olan motor ise üzerinde bir seri numarası vardır. Oradan ne amaçla kullanılacağı, değerleri nasıl yol vermen gerektiğini gibi bilgileri de bulabilirsin. Motoru deneme yanılma yolu ile kaldırmaya çalışırsan yakma ihtimalin yüksek
İkinci motorda sadece 230 v yazıyor. Kapasitor değeri yazıyor. Ama 5 kablo aynı kalınlikta. Neyin ne olduğu belli değil. Uçları bulmak lazım
 
İkinci motorda sadece 230 v yazıyor. Kapasitor değeri yazıyor. Ama 5 kablo aynı kalınlikta. Neyin ne olduğu belli değil. Uçları bulmak lazım
inverter klima dış motoru nasıl harici çalıştırılır araştır. direkt elektrik verme yazık olur motora
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,189
Mesajlar
915,720
Kullanıcılar
449,957
Son üye
sezercakmak

Yeni konular

Geri
Üst