Arçelik 5060 Ar 5040 Ar 5056 Bk 9052 NF Serisi Arıza Kodları!

Ön gösterge panelinizde lehim çatlagı var.
soğutmayı etkilemez ama sogutmadıgında vermiş oldugu arıza kodlarını görmenizi engeller.
 
Ustad yardım için çok tşkl , anlamadığım için soruyorum :) peki on panel kartı buzdolabının arka tarafında ust kısımda kapalı bolumde olan kart değilmi ?? birde bu kartları değiştirsem bana yaklaşık ne kadar maliyeti olur , hayırlı gunler dilerim herşey için tşkl....
 
ÖN gösterge paneli ışıklı uyarıları gördügünüz paneldir arka kart kolay kolay bozulmaz .
fiatlara gelince :
servis fiyatları 90 tl cıvarındadır fakat konunun uzmanı elektronikçi bir tanıdıgınız varsa kendi kartınızı sıcak hava üfleyen havya ile 10 sn de onara bilir.
 
Ustad tşkl , gerekirse engin bilgine tekrar danışmak isterim , hayırlı gunler...


ÖN gösterge paneli ışıklı uyarıları gördügünüz paneldir arka kart kolay kolay bozulmaz .
fiatlara gelince :
servis fiyatları 90 tl cıvarındadır fakat konunun uzmanı elektronikçi bir tanıdıgınız varsa kendi kartınızı sıcak hava üfleyen havya ile 10 sn de onara bilir.
 
Ustalarım merhaba benim bk9052 nf buzdolabım var.Dolap normal çalışıyor fakat 1 gun calışıyor bir gün çalışmıyor.alt soğutucu bölmede terleme gibi ıslanma mevcut çalıştığında.göstergeler 1 gun hiç hareket etmiyor ama çalışmaya başladığında tekrar kademeler yükseliyor.tahminim ısıtıcılarda sorun.test yaptım ses uyarısı yaptıktan sonra uzunca süre ünlem işareti şeklinde kalıyor.herhangi bi uyarı vermeden tekrar normale dönüyor.test yaptığımızda gariptir ama çalışmaya başlıyor.motoru konrol ettim herhangi bi sorun yok.dediğim gibi soğutucu bölmede ısı kaybı mevcut.dondorucu bölme nispeten daha soğuk ama yeni bişey koyduğumda tam olarak dondurmuyor.fakat çalışınca 1 gün sonra tekrar donduruyor ve herhangi bi çözülme sözkonusu değil.TAVSİYE almak istiyorum sizden tamda kurban bayramına dek geldi.ısıtıcılardamı sorun ve test programının yapılışını tam olarak tarif edebilirmisiniz,bölme ve hızlı dondurma tuşuna basıp bekliyormuyuz sadece, saygılar...
 
Anlattığınıza göre defrost , buz eritme işleminde sıkıntı var. ürün defrosdan çıkamıyor uzun süre defrosda bekliyor olabilir. bunun sebebi de defros ısıtıcınız olabilir. ölçüm yapmak gerekli
 
Ustalarım merhaba benim bk9052 nf buzdolabım var.Dolap normal çalışıyor fakat 1 gun calışıyor bir gün çalışmıyor.alt soğutucu bölmede terleme gibi ıslanma mevcut çalıştığında.göstergeler 1 gun hiç hareket etmiyor ama çalışmaya başladığında tekrar kademeler yükseliyor.tahminim ısıtıcılarda sorun.test yaptım ses uyarısı yaptıktan sonra uzunca süre ünlem işareti şeklinde kalıyor.herhangi bi uyarı vermeden tekrar normale dönüyor.test yaptığımızda gariptir ama çalışmaya başlıyor.motoru konrol ettim herhangi bi sorun yok.dediğim gibi soğutucu bölmede ısı kaybı mevcut.dondorucu bölme nispeten daha soğuk ama yeni bişey koyduğumda tam olarak dondurmuyor.fakat çalışınca 1 gün sonra tekrar donduruyor ve herhangi bi çözülme sözkonusu değil.TAVSİYE almak istiyorum sizden tamda kurban bayramına dek geldi.ısıtıcılardamı sorun ve test programının yapılışını tam olarak tarif edebilirmisiniz,bölme ve hızlı dondurma tuşuna basıp bekliyormuyuz sadece, saygılar...

Anlattığınıza göre defrost , buz eritme işleminde sıkıntı var. ürün defrosdan çıkamıyor uzun süre defrosda bekliyor olabilir. bunun sebebi de defros ısıtıcınız olabilir. ölçüm yapmak gerekli

Kanyak arkadaşımıza Ek olarak defroz sensörünüzün soketi oksitlenmiş ve bazen temas etmiyor gibi
dolabınızı temizleyip rezinstanslarınızı ölçüp sensör soketlerini sıkıştırın.
kolay gelsin
 
Çok teşekkür ediyorum ustalarım kontrol edip sonucu tekrar buraya yazıcam..
 
kaynak bey mrb
benim sorunum arçelik 5056 no frost alt bölüm sogutmuyo uyarı ledlarinin hiç birir yanmıyor
üst kısım ise karlı yor
geçenlerde üst kısımda calışmıyordu servis cagirdik. binamızda voltaj sorunu var sanırım voltajlar dusuk geliyor ben regülatör taktım 3 gün önce ama yinede dolap arıza verdi.
servis elemanları galiba reset cektiler onlar gittigi zaman calısıyordu
bize söyledikleri binada bu sorun varken parca değişse bile garanti degil diyorlar yeni bir dolabada yazık olur dediler ne yapacagımı şaşırmış durumdayım
 
özel mesaj ile yanıt verdim. voltaj ölçümü , ısıtıcı ölçümü yapmak gerkeyor. dediğim gibi ürünün kartlarında yazılım sıkıntıları var. kart sorunu da olabilir
 

Forum istatistikleri

Konular
128,189
Mesajlar
915,709
Kullanıcılar
449,957
Son üye
sezercakmak

Yeni konular

Geri
Üst