bilen

  1. ekat belgesi mülakat soruları

    arkadaslar ekat belgesi mülakatında sorulacak soruları bilen varmı daha önceden sınava girmiş arkadaslar yardımcı olursanız sevinirim... teşekkürler
  2. telsiz

    siemens M7 300 plc bilen varmıdır?

    Merhaba arkadaşlar M7 300 siemensin eski seri plc si var elimde,bunla ilgili türkçe dökümanı olan veya bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Nasıl upload edilir? Bağlanmak için gerekli donanımlar nelerdir? Hangi dilde yazılır çizilir? Şimdiden teşekkür ederim kolay gelsin...
  3. serkan_48

    COOLPACK programını kullanmasını bilen varmı?

    Arkadaşlar merhabalar... Coolpack adında soğutma basınç entalpi diyagram programı var. Bir çok gaz için diyagram içeriyor. bazı değerler girip çalışma performansı filan hesaplanabiliyor. sorum başlıktaki gibi kullanımını bilen varmı ? Mesela bir split klimanın o anki ölçüm değerlerini alıp...
  4. dc inverter kompresör yağ miktarını bilen varmı

    dc inverter 9000 btu klima kompresörü r 22 gazlı kompresörün yağ miktarı ne kadar ola bilir teşekkürler
  5. DVR HDD SORUNU ? LÜTFEN BİLEN BİRİ YARDIM ETSİN

    arkadaşlar samsung 3.5'' 500gb hdd dvr taktıgımda kayıt yapıyor ama bir mühted sonra kayıt duruyor bende dvr kapağını açtım hdd biraz sıcaklamıştı dvr kapağı açıkken dvr yeniden başlattım va kayıt hiç durmadı. bende firmaya hdd geri yolladım hdd ısınmadan dolayı bir sıkıntı olduğunu söyledim ama...
  6. CNC Hassasiyeti Ne Olmalıdır

    Arkadaşlar delta ASD b-2 serisi servo motor ve 10 hatve vidalı mil ile teoide değil gerçek anlamda yakalanan hassasiyet oranlarınız nedir. Ben 9-10 delik işlemi gerçekleştirip delikler arası mesafeyi ölçtüğümde %1-4 arası farklar görmekteyim. Daha hassas bir ölçü yani yüzde biri ikiyi geçmicek...
  7. Windows 7 ultimate lisans güncelleştirme yolunu bilen var mı?

    Arkadaşlar bende DELL inspiron 5520-6183 marka pc var işletim sistemi Windows 7 ultimate lisans güncelleştirin yazısı geliyor iptali tıklıyorum duvar kâğıdı siyah renk e dönüyor yardımcı olursanız sevinirim..
  8. delphi 7 bilen var mı acaba ?

    s.a arkadaşlar ben delphi 7 ile direnç renk kodlar girildiğinde direncin değerini hesaplayan program yapmaya çalışıyorum aslında bende eski yaılımcıyım ama çoğu şeyi unuttum acaba bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz ?
  9. seco_

    Bu ne kartı bilen?

    Bu kartin ne oldugunu bilen varmı? GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  10. ferdiermicik

    lenze smd inverte fabrika ayarlarına alma parametresi lazım bilen var mı

    mrb arkadaşlar ya bende lenze smd inverter var bunu fabrika ayarlarına almam lazım parametresini bile var mı
  11. Bilen varsa lütfen yardım etsin.

    Bilen biri şunu basic diline çevirirse çok makbule geçecek. SAG BTFSC PORTA,0 GOTO SOL MOVLW B'00000001' MOVWF PORTB SOL BTFSC PORTA,1 GOTO DUR MOVLW B'00000010' MOVWF PORTB DUR BTFSC PORTA,2 GOTO SAG CLRF PORTB GOTO SAG END
  12. Extremee

    Sembolün anlamını bilen var mı?

    Merhaba Kontrol Kalemi üyeleri Yüksek gerilim dersinde kullanılan bu sembol için https://i.kontrolkalemi.com/1/mu4rd.jpg
  13. iletken

    tursa ışın bariyeri baglantı şemasını bilen varmı

    tursa ışın bariyeri baglantı şemasını bilen varmı yardımınız için teşekkürler
  14. bossar 2600 paketleme makinesi : bilen kullanan var mı?

    Bossar Packaging - Machines - BMK Series -Modular - BMK 2600
  15. CEVABINI BİLEN !

    Abilerim şimdi ben biz bir devre yaptık da galiba bir yerde hata yaptık proje hakkında bilgi vereyim öncelikle bir saaat ve termometre yapmaya çalıştık işin ilginç yanı saat hiç hatasız çalışıyor ama termometre bir türlü gerçek olarak çalışmıyor bi bakıyom 70 bi bakıyom 99 bi bakıyom 5 aynı...
  16. Acil Bilen ( Karnaugh Haritası - Flip Flop )

    ​Öğretmen ödev olarak vermiş oldugu devre altta yazılıdır. 3 DEĞİŞKENLI FLİP FLOP Devresiymiş. ( JK - D - T Tipi Flip Floplar kullanılabilinir ) Fakat karnaugh haritasında 2 tane değişken 1 karede oluyor. Bunu yapabilen varmı. Q1 Q2 Q3 1 - 0 - 0 0 - 1 - 0 0 - 0 - 1 0 - 1 - 0 1 - 0 - 0
  17. samsung çamaşır makınalarında test moduna nasıl girilir bilen mı?

    elimde bi samsung makına var motor arızası verıyor ama motor calısıyor e3 hata kodu verıyor ınternette tako die gorunuyor ama sıkması normal acayip bi durumu yok test moduna gırıp arızayı sılme ımkanımız var mı arcelıktekı gıbı ?
  18. Yurtdışı projemizde Simatic s7300 cpu ve hmı programlama bılen

    Arkadaşlar yurtdışı projemizde 19 adet sımatıc s7300 cpu ıstasyonu ,19 adet hmı bulunmaktadır.ayrıca sıstemde profıbus uzerınden sıemens drıvelarla haberleşme yapılmaktadır.tesis taş yünü üretim tesisi olup 3448 adet dıgıtal ı/o 236 adet analog ı/o ve 3 adet fm350 karttan meydana...
  19. Akü Meselesi Bilen Var mı ?

    herkese kolaylıklar, elimde 400 Ah 96V bir akü var . Bunun şarj durumunu göstermek adına PLCye girmek ve PLCden de bir ekran üzerinden bilgi almak istiyorum (yüzde bilgisi mesela).Bunların yanında bu akü bir yere voltaj sağlıyor ve çalışma anında max 87 minumum da 77 gibi bir değerde oluyor 75...
  20. ekat sorularının cevaplarını bilen varmı

    1) Aşırı gerilim nominal işletme geriliminin %... fazlasından başlar. a) %5 b) %10 c) %15 d) %20 2) Nominal akımı 100 A.olan bir devrede aşırı akım hangi değerden başlar? a) 100 A. b ) 105 A. c) 110 A. d) 120 A. 3) Direk topraklama koruması direkten ……. Metre uzaklıkta olmalıdır. a) 2...
Üst