Far ve gösterge ısıkları elektrik kesiyor anlik

Habaca

Üye
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
13
Puanları
1
Yaş
25
Arkadaşlar merhaba peugeot 307 2004 model aracımda far gösterge ışıkları ve sinyal anlık elektrik kesiyor videosu ektedir sebebi nedir şimdiden teşekkürler
 
Önce sigorta kontrolü yapın temassizlik durumuna karşı. Gösterge de akü lambası da yanıyor mu ?
 
Gösterge bağlantılarına da bakılabilir. Gelişigüzel değil de hep aynı şekilde sönüyorsa öncelikle röleler kontrol edilmeli diye düşünüyorum.
 
Değerli ustam ilk kontrol edeceğiniz yer akü kutup başları ile akünün elektrik gidiş temasıdır, başıma çokca geldi bu durum. Bir defasında da market alışverişimi yeni yaptım, bir marketten çıktım marketin önündeki park yerindeki araçta marşa bastım, göstergede ışıklar yok, ama neden? Kutup başlarını kontrol ettim sağlam ve yerinde çok sıkı duruyor, gevşeklik yok. Akü kutup başlarını ölçtüm sıkıntı yok akü tam şarjlıydı. Sıkıntıyı sonunda buldum. Broadway araçta hiç inanamayacaksınız, akünün - şase ucunun kaportaya vida-somunla gövde şaşesinin yapıldığı yerden önden - kutup tam bu noktaya kadar geliyor ama araç gövdesine - şaselenme kesinlikle aktarılmıyor, bu kritik temas noktasında sıkıntı vardı, akü - kutbu hiç aktarılmıyor, çok ilginç bir durum değil mi? Bu durumda ben ne yaptım bu çok acil durumda market torbaları arkadayken eve yine de başarıyla gidebilmeyi? Araç akü takviye kablosunun birini aldım akünün - kutbuna bağladım diğer ucunu da aşağılara kadar uzatıp marş motorunun dış gövdesinden bağlayıp araca - akü ucunu gövdeden verip göstergelere ışıkların gelmesiyle marşa basıp evin yolunu tuttum. Araba kullanırken bu kötü macerayı da yaşadık, neyi yaşayacağız belli olmuyor, ölümlü dünya işte! Kolay gelsin.
 
Değerli ustam ilk kontrol edeceğiniz yer akü kutup başları ile akünün elektrik gidiş temasıdır, başıma çokca geldi bu durum. Bir defasında da market alışverişimi yeni yaptım, bir marketten çıktım marketin önündeki park yerindeki araçta marşa bastım, göstergede ışıklar yok, ama neden? Kutup başlarını kontrol ettim sağlam ve yerinde çok sıkı duruyor, gevşeklik yok. Akü kutup başlarını ölçtüm sıkıntı yok akü tam şarjlıydı. Sıkıntıyı sonunda buldum. Broadway araçta hiç inanamayacaksınız, akünün - şase ucunun kaportaya vida-somunla gövde şaşesinin yapıldığı yerden önden - kutup tam bu noktaya kadar geliyor ama araç gövdesine - şaselenme kesinlikle aktarılmıyor, bu kritik temas noktasında sıkıntı vardı, akü - kutbu hiç aktarılmıyor, çok ilginç bir durum değil mi? Bu durumda ben ne yaptım bu çok acil durumda market torbaları arkadayken eve yine de başarıyla gidebilmeyi? Araç akü takviye kablosunun birini aldım akünün - kutbuna bağladım diğer ucunu da aşağılara kadar uzatıp marş motorunun dış gövdesinden bağlayıp araca - akü ucunu gövdeden verip göstergelere ışıkların gelmesiyle marşa basıp evin yolunu tuttum. Araba kullanırken bu kötü macerayı da yaşadık, neyi yaşayacağız belli olmuyor, ölümlü dünya işte! Kolay gelsin.
Broadway le yolculuklar hep efsanedir. Debriyaj teli koparıp yolda kalmışlığım var . Buna rağmen çok mekanik motor sesi ile bastığın zaman geç tepki veren frenleriyle kullanması zevkli bir araçtır.
 
İlk yazıma ek olarak araç elektriğiyle ilgili olan aksaklıklara kırmızı ve siyah kablolarla aküden içteki araç sigorta panosuna kadar araç içinden gelen uçları pabuçlu akü kablolarının bu araç içi giriş noktasındaki elektrik bağlantı (iletim) temasını da iyi kontrol edin. Buradaki iç aksaklıklarla da (oksitlenme, kir, kötü temas, vb.) gösterge ve diğer ilgili yerlere akü + alternatör DC elektriği hiç gitmeyebilir. Kolay gelsin.
 
Broadway le yolculuklar hep efsanedir. Debriyaj teli koparıp yolda kalmışlığım var . Buna rağmen çok mekanik motor sesi ile bastığın zaman geç tepki veren frenleriyle kullanması zevkli bir araçtır.
Evet Renault 9 Broadway'ler sürüşüyle yollarda çok atak olan efsane araçlardandı, çok doğrudur, 2017'de satıp 2014'de sıfır satın aldığım Renault Symbol Touch'ı (benzinli 1.2 ; 16 valf) kullanıyorum halen, 9 yaşında 12.500 km. de ve Broadway kadar aşırı atak değil, ama şehir içinde kısa mesafelerde ideal, uzun yolda 5. (ekonomi) vitesinde 100 km'den sonraki artan hızlarda malesef ki fazla motor sesi yapıp sesi içeri alıyor ve müzik sesini mecburen biraz daha fazla açarak (120-130 km otoyol hızlarında) giderek bu sesi duymamaya çalışıyorsunuz. Kolay gelsin.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,191
Mesajlar
915,733
Kullanıcılar
449,965
Son üye
Pentium55

Yeni konular

Geri
Üst