Ebike Akü Sorunu

Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
39
Puanları
1
Yaş
37
Arkadaşlar bir elektirikli scooterım var.Yaklaşık 9 ay önce tüm aküleri yenilemiştim.2 ay kullandıktan sonra yaklaşık 6 ay gibi şarj etmeden yattı.Toplamda 6 aküden oluşan bir akü grubum var yani 72v.Şarj etmeden önce ölçtüğümde 44v gibi çok düşüj bir değer ile karşılaştım ancak 15 dk şarjdan sonra kü 68v civarına çıktı.Şarja yaklaşık 6-7 saat devam ettim ve şarj cihazı şarjın dolu olduğunu gösterdi ve şarjı kesti.Şarjdan sonra ölçüm yaptığımda 70v gösteriyordu.Sabah baktığımda 69,6v değeri ölçtüm.Akülerden birinde arıza olabilme ihtimaline karşı akü gurubunu dağıtıp tek tek ölçüm yaptım 11,6v görünüyor.Bu aküler normalde 13-13,5v göstermesi gerekiyor diye biliyorum doğrumu? Doğruysa eski haline getirme şansım var mı? Ne yapmam gerekir yardımcı olursanız çok sevinirim...


Aküler 12v 20ah jel akü

Yardımlarınızı bekliyorum
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Aküleri kullanmadığınız zaman şarzlı tutun. Boş aküler arıza yapar.
Lityum pillerde tam tersi lityum piller kullanmayacaksanız yüzde 40 şarda bırakın.
Jel aküler araba aküleri şarz edildikten sonra azda olsa gerilimi düşer 13 volta şarzlı akü bir gün bekledikten sonra 12 volta düşebilir normaldir.
 
Cevap için teşekkür ederim.Aküler yaşadığım yerde değil o yüzden sezonda kullanabiliyorum sadece.Bu arada aküleri şarjda bırakmıştım.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,252
Mesajlar
916,208
Kullanıcılar
450,067
Son üye
ERENLER04

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst