DC motor çok ısınıyor

selam, sürücünüz ne marka?
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Sürücü klockner moeller typact converters marka , tpy3....2b serisi . italyan malı pvc makinasıyla beraber gelmiş . eski modellerden .
 
selam ,
dc motorlar hiz ayari kolay yapildigindan eskiden cok kulalnisli idiler ancak hiz ayari yapinca asiri isinma oldugundan fan motoru da dc motorunkendisi kadar onemlidir.bu yuzden benim tahminim ya motor surucusu tam yol vermiyor veya fan yeterli degil.
 
bu sıteyı duzenleyen ve eslık eden tum arkadaslara tsk ederım gercekten faydalı bır sıte
 
bu porblem herşeyden olabilir.fazla akım,fan,sürücünün tek tristörü sürülmese dahi bu problemi yapar.
 
kalibrasyon yapmayı bir dene ve parametrelerdeki etiket değerlerini gözden geçir, kollektör dilimlerini fırça sayısını ve çalışma akımını ölçüp yaz. kolay gelsin.
 
Sürücü klockner moeller typact converters marka , tpy3....2b serisi . italyan malı pvc makinasıyla beraber gelmiş . eski modellerden .
konuyu hortlatıyorum belki nerde çalışırken yaşandığı bile unutulmuştur ancak bizde de aynı marka modelde sürücü ile sürülen bir dc motor var ve bu motor daha ready konumdayken ısınıyor. ama bundan iki tane var ve ikisi de ısınıyor. sebebi acaba stator a devamlı uygulanan AC gerilim olabilir mi? yani ısınma normal midir? bu tür motorlar hazır konumda bekletilmemeli midir? yoksa başka bir sebebi var mıdır yardımcı olabilir misiniz?
 
konuyu hortlatıyorum belki nerde çalışırken yaşandığı bile unutulmuştur ancak bizde de aynı marka modelde sürücü ile sürülen bir dc motor var ve bu motor daha ready konumdayken ısınıyor. ama bundan iki tane var ve ikisi de ısınıyor. sebebi acaba stator a devamlı uygulanan AC gerilim olabilir mi? yani ısınma normal midir? bu tür motorlar hazır konumda bekletilmemeli midir? yoksa başka bir sebebi var mıdır yardımcı olabilir misiniz?
Motorun DC olduğunu ama statora AC uygulandığını bahsetmişsiniz ; bu mevzuyu biraz daha açıklarmısınız ; bu bir tür üniversal motor mu .....
 
konuyu hortlatıyorum belki nerde çalışırken yaşandığı bile unutulmuştur ancak bizde de aynı marka modelde sürücü ile sürülen bir dc motor var ve bu motor daha ready konumdayken ısınıyor. ama bundan iki tane var ve ikisi de ısınıyor. sebebi acaba stator a devamlı uygulanan AC gerilim olabilir mi? yani ısınma normal midir? bu tür motorlar hazır konumda bekletilmemeli midir? yoksa başka bir sebebi var mıdır yardımcı olabilir misiniz?
DC motorda AC gerilimin olduğu tek yer soğutma amaçlı kullanılan fanda vardır ve de cinsine göre takogeneratörün ürettiği gerilim AC dir. Statora AC gerilim uygulanır. Sizin bahsettiğiniz senkron ya da asenkron motorlarda olur. Senkron motorlarda kutuplara DC gerilim, sargılara AC gerilim uygulanır. Asenkronlarda AC gerilim.
Motorun DC olduğunu ama statora AC uygulandığını bahsetmişsiniz ; bu mevzuyu biraz daha açıklarmısınız ; bu bir tür üniversal motor mu .....
Universal motorların güçleri düşük oluyor üstat ready kısmında bekletmeleri anlamsız olur yani.
 
konuyu hortlatıyorum belki nerde çalışırken yaşandığı bile unutulmuştur ancak bizde de aynı marka modelde sürücü ile sürülen bir dc motor var ve bu motor daha ready konumdayken ısınıyor. ama bundan iki tane var ve ikisi de ısınıyor. sebebi acaba stator a devamlı uygulanan AC gerilim olabilir mi? yani ısınma normal midir? bu tür motorlar hazır konumda bekletilmemeli midir? yoksa başka bir sebebi var mıdır yardımcı olabilir misiniz?
Sürekli düşük devirde çalıştırılıyorsa,motor için cebri soğutma gerekebilir.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,191
Mesajlar
915,733
Kullanıcılar
449,965
Son üye
Pentium55

Yeni konular

Geri
Üst