misiniz

  1. Helikopter Mekanizması için Yardım Edebilir misiniz?

    Arkadaşlar, ben uzaktan kumandalı bir helikopter planlıyorumda, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ? mekanizmayı nasıl planlamalıyım? hani parçaları kullanmalıyım? uzaktan kumandalı bir oyuncak tarzı gerçekçi bir helikopter yapmayı planlıyorumda, destek olursanız çok sevinir, memnun...
  2. 16F628A PIC ile RF Led söndürme sorunu yardım edebilir misiniz ?

    S.a Arkadaşlar 16F628A ile vericiden butona basıldığında alıcının ledi yanıyor. Fakat alıcıdaki buton ile de ledi söndürmem gerekiyor fakat bir türlü yapamadım programda bir de söndürme işlemi olduktan sonra tekrar vericiden sinyal alabilmesi için ne yapmak lazım teşekkürler program ve kurduğum...
  3. serinoz

    Sayisal Sistem Tasarimindan acele 5 sorum var yardim edebilr misiniz?

    1)Sadece Tam Toplayıcılar (Full Adders) kullanarak yedi bitlik bir giriş için çift eşlik biti (even parity bit) üreten bir mantık devresi tasarlayıp çizin. En az sayıda tam toplayıcı kullanın. 2)BCD’den 3-fazlasına (excess-3) çevirici tasarlayıp devresini çizin. Tasarımınızda sadece 2×4 kod...
  4. SHFR komutunu bana basite indirgeyip anlatabilir misiniz ?

    merhabalar; 2 yıldız düşünün. bu yıldızlar aynı hızda birbirlerine doğru bir cisim ilerletiyorlar fakat hızları değişken. bu cismi gören bir sensör var. yıldız aralıklarını sayan bir sensör daha var. amaç cismin girdiği andan itibaren çıkış anını hesaplayabilmek. örnek bir kaç program aradım...
  5. Makinanın Tamburu Dönmüyor.Bi bakar mısınız ?

    Merhaba arkadaşlar, Arçelik 4100 çamaşır makinam var.Su alma ,ısıtma ,boşaltma gibi herşeyi tamtakır çalışıyor ama tambur dönmüyor.Öğrenci evinde yaşadığımız için bi arkasını açıp çalışırken tornavidayla tamburu döndürdük ve kendiliğinden dönmeye başladı,bi kaç defa daha aynı yöntemle...
  6. Pic Kopyalama Yardım Edebilir misiniz?

    Merhaba arkadaşlar pic programlamaya merak saldım. Elimde 2 tane 8bacak 12F675 mikrodenetleyici var. Bir tanesi programlanmış diğeri ise boş. Programlanmış olanı diğerine nasıl kopyalarım? Elimde hex dosyasıda mevcut bana hangi malzemeler gerekir? Emeğiniz için teşekkürler.
  7. 5 soruya yardım eder misiniz?

    1-0,02 periyodun frekansı kaçtır? 2-1000 voltluk ortalama değerin ETKİN ve MAXİMUM değeri nedir? 3-ALTERNETİF AKIMDA CT=? NEDİR VE DEVREDE TOPLAM KAPASİTE NASIL BULUNUR? 4-BİR DEVREDE paralel 2 OHM,0.03 H,10 OHM DEĞERLER VAR Z=? I=? UL-UC-UR? COS etle işareti cosinüs işareti =...
  8. Bana Bir Mikroişlemci Konusu Söyler Misiniz?

    Mikroişlemciler dersi için bir proje arıyoruz.Yardımlarınızı bekliyoruz. Yapımı kolay olmalı,Maliyeti düşük olmalı,olabiliyorsa çok şey öğretmeli. Ben:Elektrik-Elektronik Mühendisliği 3.Sınıf Öğrencisiyim.Pıc,C# programlarını orta düzeyde kullanabiliyorum.Devre tasarlayabileceğimi düşünüyorum...
  9. Taşıması kolay ve flexsible bir kablo tavsiye eder misiniz?

    Arkadaşlar merhaba Yük bankasında kullanılmak üzere 120 lik, taşıması kolay ve flexsible bir kablo tavsiye edrmisiniz? yük bankası 400 kw her faz için 3 baglantı kablosu var
  10. hassas bir emf algılayıcı devresi çizebilir misiniz?

    Merhaba arkadaşlar, Forumda yeniyim ve böyle çatkapı bir konu açtığım için öncelikle özür diliyorum. Sormak istediğim şey konu başlığında da yazmış olduğum üzere, çok hassas bir elektromanyetik/elektrostatik alan algılayıcı devre şeması çizebilecek bir arkadaşın yardımcı olmasını istiyorum...
  11. üniversite tezi hakkında yardım edebilir misiniz.

    merhaba arkadaşlar ben elektrik elektronik mühendisliği son sınıf öğrecisiyim tez konusu olarak cep telefonu ile site kapısı açma konusunu aldım. beni bu konuda aydınlatırmısınız nasıl yapacağıma dair. hocam enkoderle yapacaksın diyor bu ödevi nasıl ve ne şekilde yapabilirim yardımlarınızı...
  12. PlayStation 3 kazanmak ister misiniz?

    Mr.Maana’dan PlayStation 3 kazanmak ister misiniz? Yayına girdiği günden bu yana üyelerine playstation’dan kaz tüyü yorgana, Yunan adaları tatilinden netbook’a kadar çok çeşitli hediyeler kazanma şansı sunan Mr.Maana, şimdi de PlayStation 3 ödüllü yarışma başlatıyor! Haydi, www.mrmaana.com’a...
  13. Cagrimanoka

    Fen Bilgisi Projemde Bana Yardımcı Olabilir Misiniz?

    Merhaba, Ben bir 6. sınıf öğrencisiyim ve bir yarışma için proje geliştirdim... Projenin adı: Kontrollü Sulama Sistemi Bu projenin amacı ise ev içindeki bitkileri bilgisayar yardımıyla nemini ölçerek kontröllü bir biçimde sulamaktır. Bu proje 3 ana bölümden oluşmaktadır... 1)Saksıların...
  14. smps kaynak makinası trafosu konusunda yardım eder misiniz ?

    arkadaşlar evde kullanmak amacıyla bi smps kaynak makinası yapmak istiyorum. ancak trafo bölümünde takılıp kaldım. 2000 w lık 150V 100khz karedalgal halfbridge kaynaktan besleyecegim ferrit nüveli EE70 al /n 10000 olan nüveye nasıl bi sarım yapmalıyım ki 30 volt altında kaynak amaclı...
  15. Pic kullanarak PLC yapabilir misiniz?

    Pic kullanarak PLC yapabilir misiniz?
  16. Proje ödevi (bitirme ödevi) önerebilir misiniz ?

    Elektronik bölümü son sınıf için önerebileceğiniz proje var mı ?
  17. Sigortalarda A,B,C,D Harflerinin Anlamı nedir?

    Sigortalarda A,B,C,D Harflerinin Anlamı ne
  18. Bakalım montaj yapabilecek misiniz?

    Merhaba, Aşağıdaki resme göre montaj yapabilecek olan var mı J Yorumları alalım: Funny parts grubundan J İşte montaj için kullanılacak parçamızJ Kolay gelsin
  19. Meslek lisesi elektrik elektronik bölümü hakkındaki görüşleriniz?

    merhaba arkadaşlar. Ben seneye liseye geçiyorum ve elektrik-elektronik bölümünü kazandım. Zaten puanımın yüksek olmasına rağmen ilk tercihe yazmıştım. Neyse sorum şuydu "Bu alanda kendimi ilk seneden itibaren nasıl geliştirebilirim?" Forumda vs araştırma yaptım. Genel olarak; İyi derecede...
  20. Beko 2616 Bi bakar mısınız?

    İyi günler Beko otomatik 2616 var elimde.Makine çok sesli çalışıyor.Dönerken kazan çok ses yapıyor.Özellikle sıkmada çok cızırtı ve takırtı yapıyor.İçerden bir şeyler yanıyor gibi ses çıkıyor.Birde şanzımanla yönünü değiştirirken çok ses ve dengesizlik yapıyor.Yardımcı olursanız sevinirim. Birde...

Yeni mesajlar

Üst