Taş Motoru Yağ Değişimi

Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
42
Puanları
1
Yaş
29
Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.Arkadaşlar benim Hitachi marka 115'lik disk çeviren bir taş motorum var.Ben bunun temizliğini ve yağ değişimini yapmak için açıp temizledim.Yağ haznesinden de eski yağı silip,lityum gres bastım.Makine tertemiz oldu derken,Çalışırken ön kafanın dişlilerin olduğu kısımın çok fazla ısındığını fark ettim.Bunun sebebi ne olabilir acaba?
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Neye göre kontrol edeceğim peki,Nereden anlayacağım çok olduğunu?
hiç aracının yağını ölçtün mü? yağ çubuğu üzerinde işaretler vardır en alt çizgiye indi mi eklersin, ekleyemezsen sıkıntı yok idare eder ama en üstteyken ilave edersen conta patlatırsın. sadece gözümde canlandırıyorum. alt çanağı dengele yeter. tepeleme yaparsan sıkışır. tepeleme yaparsan "sıkışır"ı ingilizce klavyede yaz.
 
Abiler saolun,Ben düz mantık yağı bol süreyim senelerce gitsin diye düşünmüştüm.Fazla yağlama,Hiç yağlamamak kadar zararlıymış.İnternette fazla yağlamanin zararları hakkında makaleler var.Demekki çoğu insan bu hatayı yapmış.Sonradan gelen arkadaşlar için not düşüyorum;Fazla gres yağı yüksek devirde dönen dişlilerde bağlayıcılık oluşturuyor.Bu neticede fazla sürtünme kuvveti ile ısı açığa çıkıyor.Ayrica haznede oluşan basınçlı yağ rulman contalarina hasar veriyor.İmkani varsa da motor bobinlerine akıp motora hasar veriyor.Yağlamayı fazla veya az yapmayalım.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,216
Mesajlar
915,874
Kullanıcılar
449,997
Son üye
Ali5534

Yeni konular

Geri
Üst