r410a ıle ılgılı

efecim

Üye
Katılım
26 May 2012
Mesajlar
44
Puanları
1
Yaş
36
yenı 410 gazlı klımalara vakum yapmadan gaz sarjı yapmak ne derecede dogrudur.cıhazın saglıklı calısmasını ne kadar etkıler bu konuda yardımlarınızı ıstıyorum sımdıden tesekurler
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
% de veremem ama hiçbir klimada yada soğutma sisteminde vakumsuz gaz şarjı yada devreye alma bence kabul edilemez.. içeride kalan yoğuşmayan gazlar sistem basıncını yükseltmekte nem ise yağın özelliğini bozup asitlik oranını yükseltmektedir. Verimi düşürmektedir. Arıza riskini arttırır..
 
R22 Gaz bulunan kompresörlerde madensel yağ bulunur.

R410A gaz bulunan kompresörlerde ise bitkisel yağ bulunur.

Bitkisel Yağ havadan,nemden daha fazla zarar görür ve kısa sürede özelliğini kaybeder..

Bu sebeple R410A cihazlarda vakum daha önemlidir.
 
tesekur ederım yorumlarınız ıcın pekı vakumlama ıle ılgılı ornek yorumlarınız varmıdır nasıl yapılacagına daır
 
Vakum normalde yapılası gereken şekli dış ünitedeki port manifold ile vakum kompresörüne bağlanıp çalıştırılır sistem vakum manometresi ile ( vakum gauge ) sistem vakumu ölçülür.uygun değere inildikten sonra vanalar kapatılıp bir süre beklenerek vakumun kırılıp kırılmadığı kontrol edilir ( kaçak kontrolü için ) herhangi bir anormal durum yoksa sistem şarjı yada gazın dış üniteden salınma işlemi yapılır.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,395
Mesajlar
917,219
Kullanıcılar
450,280
Son üye
sıdıç45

Yeni konular

Geri
Üst