motor sürücüden kaynaklı bir arıza

V/F oranı artırılıyor sanırım düşük hızlarda sürmek için.
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Anahtarlama frekansını kontrol edin, gerekıyorsa yükseltınız..
 
diğer sürücülerde de düşük hız var . orada motor ısınmıyorsa onunla alakalı olamaz.

anahtarlama frekansı denilmiş yukarıda sanırım o V/f oranıyla alakalı bir parametre. (emin değilim sadece düşüncülerimi söylüyorum, yanlış hatılamıyor isem ben stajer iken kalkınamayan, ısınan motorlarda bu oranı değiştirip bişeyler yapıyorlardı ustalar)
 
anahtarlama frekansı bazı sürüüclerde 2khz-16khz arasında değişir. parametresini bilmiyorum ama değiştirin.. fakat ilk önce motor parametrelerini sürücüde kontrol edip tanıtım yapın mutlaka..otomatik tanıtım varsada güvenmeyin
 
Merhaba arkadaşlar ,
asansör motorum gürültülü yayaş devirde hareket ediyor mitsubishi inverterde E.OU3 Hatası var yardımlarınızı bekliyorum frenleme drencinden şüpheleniyorum.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,196
Mesajlar
915,754
Kullanıcılar
449,974
Son üye
umitseyhan

Yeni konular

Geri
Üst