Haftada 1 kere kaçak akım rölesi atıyor

kaçak akım koruma röleniz monofaze mi ? ( cevap istemi )
eski röleniz duruyor mu ? ( cevap istemi ) ve fotosu ? ( kimliği )
siğorta kutunuzun içi fotosunu yayınayabilirmisiniz . ( siğorta ve tüm kablolar gözükür hali ile )
( çeşitli yönleriden önden , alttan % 45 eğimli , üstten % 45 derece eğimli )
eğim sebebi kablolar gözükür olması faz giriş ve çıkışı ve nört ve topraklama kabloları fotoda görünmesi .

Kaçak akım koruma rölesi Trifaze (3 faz 1 nötr)
eski KAR duruyor
sigorta sınıfı hepsi B
fotoğrafı akşam yüklerim
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Kaçak akım koruma rölesi Trifaze (3 faz 1 nötr)
eski KAR duruyor
sigorta sınıfı hepsi B
fotoğrafı akşam yüklerim

sistem monofaze olsaydı .
ve elinizdeki boşta bulunan k.a.k. koruma monofaze rölesi olsaydı .
tek tek denenip hangi linyeden siğortadan geldiğini bulma imkanı olabilirdi .
sizin testleriniz ip uçları ile bulmaya çalışmanız .
uzaktan çözüm zorun zoru .

elekrikci bulmanız bu elektrikci işten anlayan ve test cihazları ve aletleri bulunan olmalıdır .
kaçak akım pensampermetresi vs diğer .

 
kardeşim ben bu sorunu yaşadım , kar atması bir akrabamın evinde yaşadım . kar 1 gün içinde 2 veya 1 kere atıyordu ,

SIRAYLA KAR üzerindeki hatları direk BAĞLA
eğer hangi HATTA ATMAZ İSE SORUN O HATTADIR
 
Merhaba öncelikle kolay gelsin işiniz çok sinir bozucu.Çünkü ben de yaşadım.Tatildeyken KAR atması sonucu 2 buzdolabım da eridi çok sıkıntı yaşadım.Benim yağmur yağmaya başlasa gök gürlese atıyordu.Araştırmadığım kaynak kalmadı.Bizim burada bir zaman elektrik çok kesilirdi ve her kesildiğinde KAR atardı.Mutlaka her seferinde panoda KAR atmış mı diye bakardım.Bütün tesisatı gözden geçirdim.Elektrikçilerin çoğu KAR ı çıkar öyle bağla diye öneriyor.Ama son derece yanlış olduğunu biliyorsunuz sakın yapmayın.Sonuçta schneider markanın hatlardaki parazitlerden daha az etkilenen bir modelini buldum onu taktım.Sorunum çözüldü.Siz de bir araştırın bence.Siemens güzel marka benim bütün panom siemens.Ama dikkat etmek lazım biliyorsunuz sahteleri de var piyasada.
 
Her hangi bir birizden toprak notr olcumu yapin evdeki butun fisleri cekip kacak akim sigortasini kapatip buzzer veya ohm kademesinde faz notr olcumu yapin
 
Öncelikle KAKR ı F tipi ile F tipini bulamıyorsanız en kötü A tipi olanla değiştirin. Sizin kullandığınız büyük ihtimal AC tipidir. AC tipinin çoğu Avrupa ülkesinde kullanımı yasak ama bizde hala serbest. Bilindik büyük markaların ürünlerini kullanın. Her linyede bir miktar kaçak olur o yüzden KAKR a en fazla 5 linye bağlanmalı. Daha fazla linye bağlanması durumunda linyelerdeki kaçakların toplamından dolayı KAKR atar durur. En sağlıklı olanı buzdolabı linyesi için ayrı bir 2 kutuplu F yada A tipi KAKR kullanmanız olur.
 
Dostum sorunun çözülmedi galiba daha olacak bütün ihtimalleri yazmışsın ve topraklamada da sorun yok diyorsun ve buzdolabının fişi çekmedim diyorsun sadece ben de bir ev aletleri markasının yetkili servisinde teknisyenlik yapıyorum ürünlerim yeni dediğine göre büyük ihtimal inverter motorlu, sahada şu olay başıma geldi inverter buzdolabı arıza servisine gittim şikayet buzdolabı kakş attırıyordu, bekledim motorun çalışmasını motor çalıştı inverterde kademeli olarak motora hız verir elektronik kart ve ikinci kademede kakş attı, motorun soketini söküp uçlar ve gövde arası ölçüm yaptım hiç bi kaçak okuyamadım uçlar arası omaj doğruydu yine de arızanın motordan kaynaklı olup olmadığının teşhisini koymak için yanımdaki yardımcı elemanımdan servise gidip aynı motorun yenisini almasını rica ettim ve yeni motoru takınca bütün kademeleri yaptı ve kakş atmadı sorun motor değişimi ile halloldu... Ve arızaya denk gelmemizde bir şanstı müşterinin anlatması üzerine üç-dört günde bir atıyor demişti müşterimizde evine elektrikçi çağırmış tesisat normal demiş ve müşteri kullandığı cihazları prizden sökerek deneyerek tespit yapmış sizinde arızanız bu olabilir.
 
Hocam,
Dostum sorunun çözülmedi galiba daha olacak bütün ihtimalleri yazmışsın ve topraklamada da sorun yok diyorsun ve buzdolabının fişi çekmedim diyorsun sadece ben de bir ev aletleri markasının yetkili servisinde teknisyenlik yapıyorum ürünlerim yeni dediğine göre büyük ihtimal inverter motorlu, sahada şu olay başıma geldi inverter buzdolabı arıza servisine gittim şikayet buzdolabı kakş attırıyordu, bekledim motorun çalışmasını motor çalıştı inverterde kademeli olarak motora hız verir elektronik kart ve ikinci kademede kakş attı, motorun soketini söküp uçlar ve gövde arası ölçüm yaptım hiç bi kaçak okuyamadım uçlar arası omaj doğruydu yine de arızanın motordan kaynaklı olup olmadığının teşhisini koymak için yanımdaki yardımcı elemanımdan servise gidip aynı motorun yenisini almasını rica ettim ve yeni motoru takınca bütün kademeleri yaptı ve kakş atmadı sorun motor değişimi ile halloldu... Ve arızaya denk gelmemizde bir şanstı müşterinin anlatması üzerine üç-dört günde bir atıyor demişti müşterimizde evine elektrikçi çağırmış tesisat normal demiş ve müşteri kullandığı cihazları prizden sökerek deneyerek tespit yapmış sizinde arızanız bu olabilir.
Hocam dmden bir soru sordum, müsait olunca bakar mısınız?
 

Forum istatistikleri

Konular
127,950
Mesajlar
913,857
Kullanıcılar
449,598
Son üye
kadir12366

Yeni konular

Geri
Üst