güneş enerjisi akü bağlantısı hakkında

Regülatörden paralel akülere gidecek olan şarj akımının mevcut amperi, akülerin paraleldeki toplam amper-saat değerinin (22.3 amperin) 1/10'undan (Yani 2.23 A'dan) daha fazla da olmamalıdır. 2 ayrı grubu eğer yapacaksanız ; 14 a-h ve 7 a-h ile 1.3 a-h' liği ayrı ayrı yapmayı düşünün bence. Çünkü paralel bağlanacak akü amperaj değerleri de birbirlerinden çok farklı olmamalıdır.

Araçlara bir takviye yapılırken örneğin, araçların kullanma el talimatında (Renault Broadway gibi) belki okumuşsunuzdur; araç akünüzü çok yüksek amperli aküyle takviye etmekten sakının diye uyarır. Sizin sisteminizde de 14 amperlik olan çok dolu, 1.3 amperlik olan çok boş (alıcı yani şarj olan durumdaki) rolüne geçtiğinde, iç yapı farkları zamanla veya bir sürpriz yaparak aniden oluştuğunda onu kaynatıp iç yapısını tamamiyle bozabilir. Yani herhangi bir sıkıntı tam olarak palaleldeyken bu yönden olabilir, en kötü ihtimali, eğer kötümser olarak da düşünürsek eğer. Kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Regülatörden paralel akülere gidecek olan şarj akımının mevcut amperi, akülerin paraleldeki toplam amper-saat değerinin (22.3 amperin) 1/10'undan (Yani 2.23 A'dan) daha fazla da olmamalıdır. 2 ayrı grubu eğer yapacaksanız ; 14 a-h ve 7 a-h ile 1.3 a-h' liği ayrı ayrı yapmayı düşünün bence. Çünkü paralel bağlanacak akü amperaj değerleri de birbirlerinden çok farklı olmamalıdır.

Araçlara bir takviye yapılırken örneğin, araçların kullanma el talimatında (Renault Broadway gibi) belki okumuşsunuzdur; araç akünüzü çok yüksek amperli aküyle takviye etmekten sakının diye uyarır. Sizin sisteminizde de 14 amperlik olan çok dolu, 1.3 amperlik olan çok boş (alıcı yani şarj olan durumdaki) rolüne geçtiğinde, iç yapı farkları zamanla veya bir sürpriz yaparak aniden oluştuğunda onu kaynatıp iç yapısını tamamiyle bozabilir. Yani herhangi bir sıkıntı tam olarak palaleldeyken bu yönden olabilir, en kötü ihtimali, eğer kötümser olarak da düşünürsek eğer. Kolay gelsin.
çok teşekkür ederim
en iyisi iki ayrı sistem yapmak
Regülatörden paralel akülere gidecek olan şarj akımının mevcut amperi, akülerin paraleldeki toplam amper-saat değerinin (22.3 amperin) 1/10'undan (Yani 2.23 A'dan) daha fazla da olmamalıdır. 2 ayrı grubu eğer yapacaksanız ; 14 a-h ve 7 a-h ile 1.3 a-h' liği ayrı ayrı yapmayı düşünün bence. Çünkü paralel bağlanacak akü amperaj değerleri de birbirlerinden çok farklı olmamalıdır.

Araçlara bir takviye yapılırken örneğin, araçların kullanma el talimatında (Renault Broadway gibi) belki okumuşsunuzdur; araç akünüzü çok yüksek amperli aküyle takviye etmekten sakının diye uyarır. Sizin sisteminizde de 14 amperlik olan çok dolu, 1.3 amperlik olan çok boş (alıcı yani şarj olan durumdaki) rolüne geçtiğinde, iç yapı farkları zamanla veya bir sürpriz yaparak aniden oluştuğunda onu kaynatıp iç yapısını tamamiyle bozabilir. Yani herhangi bir sıkıntı tam olarak palaleldeyken bu yönden olabilir, en kötü ihtimali, eğer kötümser olarak da düşünürsek eğer. Kolay gelsin.
teşekkür ederim en iyisi iki ayrı regülatör yapmak
yanlız elimde 2 adet 20 w panel Var bunlarida ayırmam gerekiyor sanırım
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Forum istatistikleri

Konular
128,247
Mesajlar
916,163
Kullanıcılar
450,056
Son üye
atas.27

Yeni konular

Geri
Üst