güneş enerjisi akü bağlantısı hakkında

Regülatörden paralel akülere gidecek olan şarj akımının mevcut amperi, akülerin paraleldeki toplam amper-saat değerinin (22.3 amperin) 1/10'undan (Yani 2.23 A'dan) daha fazla da olmamalıdır. 2 ayrı grubu eğer yapacaksanız ; 14 a-h ve 7 a-h ile 1.3 a-h' liği ayrı ayrı yapmayı düşünün bence. Çünkü paralel bağlanacak akü amperaj değerleri de birbirlerinden çok farklı olmamalıdır.

Araçlara bir takviye yapılırken örneğin, araçların kullanma el talimatında (Renault Broadway gibi) belki okumuşsunuzdur; araç akünüzü çok yüksek amperli aküyle takviye etmekten sakının diye uyarır. Sizin sisteminizde de 14 amperlik olan çok dolu, 1.3 amperlik olan çok boş (alıcı yani şarj olan durumdaki) rolüne geçtiğinde, iç yapı farkları zamanla veya bir sürpriz yaparak aniden oluştuğunda onu kaynatıp iç yapısını tamamiyle bozabilir. Yani herhangi bir sıkıntı tam olarak palaleldeyken bu yönden olabilir, en kötü ihtimali, eğer kötümser olarak da düşünürsek eğer. Kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Regülatörden paralel akülere gidecek olan şarj akımının mevcut amperi, akülerin paraleldeki toplam amper-saat değerinin (22.3 amperin) 1/10'undan (Yani 2.23 A'dan) daha fazla da olmamalıdır. 2 ayrı grubu eğer yapacaksanız ; 14 a-h ve 7 a-h ile 1.3 a-h' liği ayrı ayrı yapmayı düşünün bence. Çünkü paralel bağlanacak akü amperaj değerleri de birbirlerinden çok farklı olmamalıdır.

Araçlara bir takviye yapılırken örneğin, araçların kullanma el talimatında (Renault Broadway gibi) belki okumuşsunuzdur; araç akünüzü çok yüksek amperli aküyle takviye etmekten sakının diye uyarır. Sizin sisteminizde de 14 amperlik olan çok dolu, 1.3 amperlik olan çok boş (alıcı yani şarj olan durumdaki) rolüne geçtiğinde, iç yapı farkları zamanla veya bir sürpriz yaparak aniden oluştuğunda onu kaynatıp iç yapısını tamamiyle bozabilir. Yani herhangi bir sıkıntı tam olarak palaleldeyken bu yönden olabilir, en kötü ihtimali, eğer kötümser olarak da düşünürsek eğer. Kolay gelsin.
çok teşekkür ederim
en iyisi iki ayrı sistem yapmak
Regülatörden paralel akülere gidecek olan şarj akımının mevcut amperi, akülerin paraleldeki toplam amper-saat değerinin (22.3 amperin) 1/10'undan (Yani 2.23 A'dan) daha fazla da olmamalıdır. 2 ayrı grubu eğer yapacaksanız ; 14 a-h ve 7 a-h ile 1.3 a-h' liği ayrı ayrı yapmayı düşünün bence. Çünkü paralel bağlanacak akü amperaj değerleri de birbirlerinden çok farklı olmamalıdır.

Araçlara bir takviye yapılırken örneğin, araçların kullanma el talimatında (Renault Broadway gibi) belki okumuşsunuzdur; araç akünüzü çok yüksek amperli aküyle takviye etmekten sakının diye uyarır. Sizin sisteminizde de 14 amperlik olan çok dolu, 1.3 amperlik olan çok boş (alıcı yani şarj olan durumdaki) rolüne geçtiğinde, iç yapı farkları zamanla veya bir sürpriz yaparak aniden oluştuğunda onu kaynatıp iç yapısını tamamiyle bozabilir. Yani herhangi bir sıkıntı tam olarak palaleldeyken bu yönden olabilir, en kötü ihtimali, eğer kötümser olarak da düşünürsek eğer. Kolay gelsin.
teşekkür ederim en iyisi iki ayrı regülatör yapmak
yanlız elimde 2 adet 20 w panel Var bunlarida ayırmam gerekiyor sanırım
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Forum istatistikleri

Konular
128,133
Mesajlar
915,308
Kullanıcılar
449,850
Son üye
umutbaysal9

Yeni konular

Geri
Üst