Elektrikli Otomobillerin Geleceğinin İrdelenmesi

Doğru. Fakat bir ticari kıymeti yok. 1 litre batarya 1 litre dizel yaıt enerjisine erişinceye kadar işe yaramaz.
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Tek şarjla 800 km gidebiliyor tam yükle neden ticari bir değeri olmasın?Ama şuna katılıyorum elektrik li otomobil ve kamyonlar bence benzin ve mazot luların yerini alana kadar daha çok uzun yol var
 
Belki yüksüz veya düz yolda gidebiliyordur. Yutubda izledim normalde 80 km mesafesi olan elektrikli motosiklet yokuşta kısa sürede aküyü bitiriyor.
Neticede enerji korunumu gereği performans düşük oluyor.
300 km mesafesi olan bir araba dümdüz yolda 70 km sabit hızla1000 km de gider.
Elektrikli araçların bir handikapıda kalorifer. İçten yanmalı motorlar kalorifer için enerjiyide atıl ısıdan elde edebiliyor.
 
Son düzenleme:
Klimalar nasıl çalışıyor? Bunlarda da klima vardır mutlaka. Bence de elektrik li motor lar araçlar için çok uygun değil ama hibrid denilen hem benzin ve hem elektrik le çalışanlar daha uygun olacak tır.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…