ATV 12 Uygulama

hikmet10

Üye
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
158
Puanları
1
Yaş
40
Konum
İstanbul
ALTİVAR 12 ile bir uygulama yapacağım


1. R1A- R1B-R1C röle girişini atv12 arızaya geçinçe nasıl aktif yaparım (sürücü arıza sinyali verince devreyi kesmesi veya sürcü enerjilendi hazır komutu için) ?
2. start - stop ve ileri geri çalıştırma girişlerini nasıl atarım ? (3 telli çalıştırma)

LI1 start kontağı
LI2 ileri start
Geri start ?
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Merhaba,
Cihazı 3 telli kontrole aldığın zaman;
LI1 Stop
LI2 fabrika ayarı olarak ileri atamsıdır.
LI3 girişini geri ataması yapman gerekiyor. (RDY – Conf – FULL – FUN – rrS – L3h ( entere 3sn basılı tutun ))
Yapmalısın.
detaylı bilgi için 4443030 u arayabilirsin.
 
teşekkürler ben LI1 ileri ataması yaptım
LI2 ise geri ataması olarak ayarladım ucunada mandal buton koydum 1 - 0 - 1

LI1 de ise sürücü ileri 1 konumunda
0 konumunda ise LI1 ile LI2 uçlarına sinyal gitmiyor
LI2 de ise sürücü geri 1 konumunda.

burdaki problem kısaca; Sürücü motoru ileri geri çalıştırma yaparken sürücü durmadan verilen konuma geçiyor. Sürücüye ve sisteme ne gibi zararları olur ?
örnk: motor 30 hz. de ileri giderken geri konuma aldığımızda sürücü 0 hz kadar düşüp tekrar geri -30 hz kadar çıkana kadar direk geçiyor arada bekleme sn yok
*ileri - geri kullanılan bant sistemi.


bir sorumdaha olacaktı.
Harici çok turlu 10 Kohm potansiyo metre bağladığımda 30 ile 40 herzleri arasında 1 veya 2 frekans oynama oluyor.
1. Potansiyometreyi değiştirdim.
2. Potans anahtarı kablosu 4x0,22mm LIY(St)CY tipi kablo kullandım
3. Topraklamsı düzgün
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
129,465
Mesajlar
927,122
Kullanıcılar
452,025
Son üye
bulentnar

Yeni konular

Geri
Üst