220 Sürücü ile 380 motor çalıştırma.

Motorları, sürücüden besleyerek, klemenslerınden üçgen baglamanız gerekır. Soruya cevap bu,,

Soruyu anlamadınız bence. Kontaktör sistemi bu işi yapacak biz kontaktörleri 380 ile beslemek için 220 sürücü kullanmayı düşünüyoruz. Bu da mümkün. Üç grubu da tek sürücüye bağlarsak sürücü sürekli start halinde olsa olur mu ? Yani 380 hat beslemesini 220 inverterle yapabilir miyiz soru bu.
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Soruyu anlamadınız bence. Kontaktör sistemi bu işi yapacak biz kontaktörleri 380 ile beslemek için 220 sürücü kullanmayı düşünüyoruz. Bu da mümkün. Üç grubu da tek sürücüye bağlarsak sürücü sürekli start halinde olsa olur mu ? Yani 380 hat beslemesini 220 inverterle yapabilir miyiz soru bu.

Olmaz.
 
Soruyu anlamadınız bence. Kontaktör sistemi bu işi yapacak biz kontaktörleri 380 ile beslemek için 220 sürücü kullanmayı düşünüyoruz. Bu da mümkün. Üç grubu da tek sürücüye bağlarsak sürücü sürekli start halinde olsa olur mu ? Yani 380 hat beslemesini 220 inverterle yapabilir miyiz soru bu.
Bazı sürücüler motor sücüleri motor bağlı olmazsa arıya geçer ve çalışmaz ama LS M100 sürücüleri böyle değil bu sürücülere sürücü üstünden start verdiğinizde motor olmasada çıkış veriyor.
Bu şu demek oluyor siz motor sürücüsüne elektrik verdiniz ve kontaktör çekili değil (siemens ve abb sürücülerde gördüm sürücü arızaya geçiyor çıkışında motor olmayınca arızaya geçmesini) kontaktör çekili olmadığı için sürücü arızaya geçecek ve motor çalışmayacak ama LS M100 eski modeli de ic5 di elektrik verdiniz ve sürücü start aldı kontaktör çekili olmasada çıkışında elektrik olduğu için motor start alacaktır ama burada şöyle bir sorun var rampalı kalkış olmayacak motor direk hangi hıza ayarlıysa o hızda kalkacaktır.
Birde şöyle bir yanlış var 380 volt la 220 sürücünün verdiği elektrik aynı değildir biri 380 volt iken sürücü çıkışı trfaze 220 volta düşecektir motorların sorunsuz çalışması için üçgen bağlantı dediğimiz bağlantı yapılır.
Birde vinç sürücsü yukarda ve elektrik gitti sürücülerin parametreleri vardır.Bu parametrelerde elektrik gelince start al komutu vardır bunu aktif etmeniz gerekir
çok tefferuatlı bir iş bu konuda profesyonel destek alın
 
Bazı sürücüler motor sücüleri motor bağlı olmazsa arıya geçer ve çalışmaz ama LS M100 sürücüleri böyle değil bu sürücülere sürücü üstünden start verdiğinizde motor olmasada çıkış veriyor.
Bu şu demek oluyor siz motor sürücüsüne elektrik verdiniz ve kontaktör çekili değil (siemens ve abb sürücülerde gördüm sürücü arızaya geçiyor çıkışında motor olmayınca arızaya geçmesini) kontaktör çekili olmadığı için sürücü arızaya geçecek ve motor çalışmayacak ama LS M100 eski modeli de ic5 di elektrik verdiniz ve sürücü start aldı kontaktör çekili olmasada çıkışında elektrik olduğu için motor start alacaktır ama burada şöyle bir sorun var rampalı kalkış olmayacak motor direk hangi hıza ayarlıysa o hızda kalkacaktır.
Birde şöyle bir yanlış var 380 volt la 220 sürücünün verdiği elektrik aynı değildir biri 380 volt iken sürücü çıkışı trfaze 220 volta düşecektir motorların sorunsuz çalışması için üçgen bağlantı dediğimiz bağlantı yapılır.
Birde vinç sürücsü yukarda ve elektrik gitti sürücülerin parametreleri vardır.Bu parametrelerde elektrik gelince start al komutu vardır bunu aktif etmeniz gerekir
çok tefferuatlı bir iş bu konuda profesyonel destek alın
Ben elektrik elektronik mühendisiyim. 2 yıldır da dediğiniz işlerin hepsini yapıyorum onlarca vinç uygulamasında görev aldım bu bahsettiğim makina zaten kontaktör kontollü bir makina o yüzden rampa durumu söz konusu değil. Sorun olmayacağını düşünüyorum ama yine de üç tane 220 sürücü ile grup grup çalıştıracağım.
 

Forum istatistikleri

Konular
127,966
Mesajlar
913,966
Kullanıcılar
449,612
Son üye
esperran

Yeni konular

Geri
Üst