size

  1. Yelek 87

    Gençler alın size mis gibi meslek, resim öğretmenliği

    Bırakın mühendislik teknik yok ideallerim palavrasını, gidin resim öğretmeni olun. Hayatınız süper olur. Yeni memur zamları (öğretmenler dışındakilere zam.cıkları) !!! sayesinde öğretmenlerin maaşları bir nebze iyileştirildi. Bekar bir yeni mezun öğretmen, ek derslere full girdiğinde (resim...
  2. SİZE KEYFİNİ ÇIKARTMAK KALIYOR....

    Sıcak su kullanım alışkanlıklarınızı hafızasına kaydeden ‘comfort’ özelliğine sahip E.C.A. Confeo Plus kombiler hayatınızda kolaylık ve konforu buluşturuyor. Size de keyfini çıkartmak kalıyor… Kombi, Kombi Fiyatları, Klima, Klima Fiyatları
  3. 5.saniye dur 5. saniye çalış otomatik kumanda devresi

    merhaba aşağıdaki devreyi yapabilirmisiniz EKT s de elinizde 1 adet kontaktor 1 adet zaman rölesi ve 1 adet röle olacak bu parçalarla start butonuna basıldığında bir motoru stop butonuna basılıncaya kadar 5 saniye çalıştırıp 5 saniye durduracak sürekli (not zaman rölesi öyle elektronik falan...
  4. OG DE PENS AMPERMETRE OLMAZ, İŞTE SİZE OG AMPERMETRE.

    OG de pens ampermetre iş güvenliği açısından başta olmak üzere, pensin maruz kalabileceği voltaj seviyesi 1000V altıdır. Kısmen Türkçe teknik detaylara aşağıdan. og ampermetre, og bara ampermetresi, og akm ler, tanabilir og akm lm Kataloglar İçin İse aşağıdaki linke bakabilirsiniz. Digital...
  5. truvadc

    Tek butonla start stop hakkında

    Bir butonla star stop yapabilecek varmı. Aynen dolmuş kapısı gibi. Butona bir basa- caksın çalışacak, ikinici kez basacaksın duracak ve bu böyle devam edecek. Klasik kumanda ile yapılacak. kontaktör ve zaman rolesinde sınırlama yok.
  6. Arkadaşlar size soracağım soru şu

    Röleyle uğraşan arkadaşlara sorum şu röle ayarlarını yapmadan önce ilk yapılması gereken kurallar neler ve en önemli nok nedir.
  7. Meslek lisesi elektrik elektronik bölümü hakkındaki görüşleriniz?

    merhaba arkadaşlar. Ben seneye liseye geçiyorum ve elektrik-elektronik bölümünü kazandım. Zaten puanımın yüksek olmasına rağmen ilk tercihe yazmıştım. Neyse sorum şuydu "Bu alanda kendimi ilk seneden itibaren nasıl geliştirebilirim?" Forumda vs araştırma yaptım. Genel olarak; İyi derecede...
  8. PLC Tezime Yardım Lütfen

    Selam arkadaşlar, Bitirme tezim yürüyen bant üzerinde sıkıştırılmış tahtaları püskürtmek yoluyla bir sensörle boya ucunun önünde durdurup 5 sn boyatıp devam ettirmek. :rolleyes: Yürüyen bant hazır ve çalışıyor. Sensör işini de halledebilirim yinede fikri olan söyleyebilir:confused: ancak...
  9. Size bir sorum var: Ne türlerden site kurardınız?

    madem teknolojiden konuşuyoruz şöyle bir soru sorayım size siz olsaydınız ne tür ve ya ne türlerden site kurardınız (detaylı) :rolleyes:
  10. İş Arıyorsanız www.************ Tam size Göre!

    :eek: Dünyanın 1 Numaralı kariyer sitesi MONSTER artık Türkiye' de! 52 ülkede faaliyet gösteren bu site dünyanın dört bir yanındaki işleri paramağınızın ucuna getiriyor. Doğru iş kaldıraç gibidir Monster doğru işi seçmende ve bulmanda sana yardımcı olur Bu seni daha mutlu yapar...
  11. Arkadaşlar size önemli bir önerim var şu şarjlı lambalar hakkında

    Arkadaşlar geçenlerde karşılaştığım bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bir kompanzasyon sisteminde kapasitif yük olması gerekenden çok fazla ilerliyordu ve buda çok büyük enberji kayıplarına yol açabilir. Anlatayım hemen bu çin malı şarjlı lambalar açık durumdaykende sürekli kapasitifi...
  12. delifisekali

    Tek Butonla Start Stop devresi

    ArkadaŞlar ben o kadar uĞraŞtim bİr tÜrlÜ Çİzemedİm.sİz Çİzebİlecekmİsİnİz bakalim soru:bİr start butonuna bİr kere bastiĞimda motor ÇaliŞacak ayni butona 2.kez bastiĞimda motor duracaktir.motor butona 2. kez basana kadar ÇaliŞacak. start butonuda normal bİldİĞİmİz tek kontak normalde aÇik...
  13. alın size bir soru

    elimize 2 adet faz kalemi alalım.ve aynı anda bir elimizdeki faz kemini r fazına diyer elimizdeki faz kalemini ise s fazına deydirsek ne olur? alın size bir soru?????
  14. Zeliosoft2 V4.2 EN son version

    Zelio Soft 2 Akilli RÖle Programi Üstelİk En Son Versİonu ArkadaŞlar. Bİlmeyen ArkadaŞlar Varsa Kisaca AÇikliym: Program Normalde Akilli RÖleye Program Yazip YÜklemek İÇİndİr. Ama Sİz Bunda Devreler Tasarlayabİlİr Kumanda Çİzİmlerİnİzİ Programa GÖre Yazip SİmÜlasyonu İle Deneyebİlİrsİnİz.. ;) 8)...
  15. EleCtRox_

    İşte size çok kullanışlı bir pic Programı IC PROG

    ASM nizi hex çeviren veya hex i asm ye çeviren pic e yükleme yapabilececeğiniz mükemmel bir program türkçe dil özelliğide çabası
  16. alın size soru çözün bakalım:)

    start butonuna basıcam röle çekecek buton basılı kalmaya devam edecek ama rölenin enerjisi kesilecek yani 1 defa butona basıcam bırakmıyacağım röle ise kontağını kapatıp açacak taki ikinci kez butona basıncaya kadar... elektronik elemanlar ilede yapabilirsiniz...
Üst