Yeni içten yanmalı motor projesi.

Motoru yapmaktan ziyade , dayanımının sorun teşkil edeceğini düşünüyorum. Asıl mesele orada bence.
 
Siz bunun tersini yapmayı düşündünüz sanırım, daha önce de rus birisi aklımda yanlış kalmadıysa silindir gömleği döndürerek valf ihtiyacını ve zamanlamayı ortadan kaldıran motor videosunu görmüştüm.


Sanırım sizin yapmak istediğiniz yapılmış .
 
Üstteki motor eski uçakların pervanelerini çevirmek için kullanılan yıldız motor yada radyal motor. Bu motor otto çevrimi prensibiyle çalışıyor. Fakat benim projeyle alakası yok. Çünkü silindirle tek boyutlu hareket ediyor.
Diğer videodaki daha öncede bahsi geçmişti. motor 4 zamanlı değil ,2 zamanlı , elips yörüngeli fakat otto evrimi yapmıyor. Otto çevrimi yakıt enerjisini dairesel harekete çeviren en çok kullanılan verimli bir çevrim biçimidir.

http://www.nadiraksoy.com/eliptik_motor.html
Nadir hocamızın eliptik motor projesini internette gördüm. Konuyu takip edenler için linki ekledim.
 
Bu çizime gore 2 zamanli ters akımlı ,süpürme portlu bi içten yanmalı makine icra etmeyi düşünüyorsun.hem wankel hem de iki zamanlı.ilginc. carbon kaplama veya bor kaplama kullanılmadan basınç ve ısıl verimi istenilen seviyeye getiremezsin.ancak bu motor vakum altinda çalışırsa ne olur onu görmek gerekir.senin kullanmayacagim dedigin krankshaft aslında kroshetli piston rod mantiginda.sunucta yine termo devreye giriyor.bu da olsa olsa carnot çevrimi.
 
2 zamanlı değil 4 zamanlı. 28 . mesajda bir turda 2 iş zamanı olduğu görülüyor. fakat aslında 4 zamanlı.
otto çevrimindeki motorun kendi etrafındada döndüğünü düşünün. aslında yeni olan en özelliği bu. böylece pistonun üst noktası hareketli oluyor. ve gereken noktalarda emme eksoz giriş çıkışları olduğu için valfe ihyiyaç duymuyor.
bir arkadaşım 3d printerde prototibin basımını yapıyor bittiğinde buraya video eklerim.
 
Bu motorun çalışma animasyonunu ücretsiz yapacak olan varmı. 3d printerden çıkarma işi yattı gibi görünüyor.
 
Sn by lent ne güzel kıvırıyor oyle. Mest olduk
 

uydu dişli büyük dişlinin yarısı çapında olduğunda ...
tek pistonun 4 zamanı.
 

500ms adımlı animasyon



1sn adımlı animasyon

Animasyonun sol üst tarafı eksoz, sol alt tarafı emme sabit penceresi.

 
Son düzenleme:

krank (büyük koyu gri renkli) gerçekte yukarıdaki şekilde görüldüğü dişli kenara sahip. aynı şekilde motor blogunun iç yüzeyide dişli yapıda.
kaymalı yatak yerine yine yukarıda şekilde görüldüğü gibi rotora 2 dişli monte edilerek kaymalı yatak yükü dişlilere bindirilebilir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…