Doucett
Üye
- Katılım
- 4 Eki 2017
- Mesajlar
- 5
- Puanları
- 1
- Yaş
- 36
Hayir daha önce boyle patlama duman cikma vs olmadi. Bu sekilde bozulan bir cihazim da olmadi. Herhangi bir ölçum yapilmadiServis prizde gerilim ölçümü yaptı mı? Evde daha önce benzer bir arıza oldu mu?
Saygılar....
Çok haklısınız maduriyet yasamam halinde ben bu konuda yasal haklarimı arayacagım. Bu olay daha vahim sonuclar dogurabilirdi.Servis hatalı. Neden kutuyu kendim açıp ta kurulumu yapamıyorum? Elimden bu işler geliyorsa dahi neden servisi beklemek zorundayım.
Cevap;
1-Çünkü servis cihazın kutudan sağlam çıktığını görmeli, bize güvenmiyor.
2-Çünkü servis olası bir hataya karşı kurulumun sorunsuz olması için genel kontrolleri yaparak cihazı çalıştırmalı. Biz o bilgi ve donanıma sahip değiliz.
Misal;
Doğalgaz firması gelip evinize bakar. Uygun şartlar sağlanmamışsa gazı açmaz.
Hatalı tesisata gaz verip kullanıcı sağlık sorunu yaşadığında da senin tesisatın kurulumda hatalıymış demez hatta diyemez.
Öyleyse...
Şimdi adamlar paldır küldür gelip hiçbir kontrol yapmadan cihazı çalıştırdıysa ve hatalı kablo nedeniyle cihaz bozulduysa bu benim değil, bilgili tecrübeli olan ve işini doğru yapması gerekip yapmayan servisin hatası.
Cihaz sağlıklı ilk çalışmayı yapmış servis gitmiş ve ben kendi başıma sorunlu bir tesisata takarak cihazı bozmuş değilim ki, kusur bende olsun.
Moderatör tarafında düzenlendi: