elektrik saatinin saati cok bariz bir şekilde yanlış. normal saat 07 :00 iken elektrik saatinin saati 17:00 .bu durumda elektrik tüketiminin en çok olduğu sabah saatinde ben elektrik saatine göre pahalı dilim olan puant diliminde kullanmış görünüyorum. bunu düzeltmek için ne yapmam gerekiyor.
teşekkürler
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Mesken kullanıcısı ve tek tarifeden kullanıyorsanız bir şey yapmanıza gerek yok.3zamanlı tarifeyi kullanıyorsanız bağlı olduğunuz dağıtım şirketine dilekçeyle başvurmanız gerekir
Mesken kullanıcısı ve tek tarifeden kullanıyorsanız bir şey yapmanıza gerek yok.3zamanlı tarifeyi kullanıyorsanız bağlı olduğunuz dağıtım şirketine dilekçeyle başvurmanız gerekir
evet yeni bir saat alman gerekiyor kral 23 arkadaşımın dediği gibi zaman ayarlama yetkileri yok dağıtım şirketlerinin yani yeni bir saat alarak bu sorundan kurtulursun. kolay gelsin
bazı sayaçlarda elektrik sayaçlarının zaman saatlerinde sorun olduğunda sayaç tüketim kayıtlarının hepsini gündüz tarifesi olan T1 konumuna kaydediyor. İsterseniz bir kontrol edin T2 ve T3 saatlerindeki tüketim kayıtları nasıl yapılıyor diye...
bazı sayaçlarda elektrik sayaçlarının zaman saatlerinde sorun olduğunda sayaç tüketim kayıtlarının hepsini gündüz tarifesi olan T1 konumuna kaydediyor. İsterseniz bir kontrol edin T2 ve T3 saatlerindeki tüketim kayıtları nasıl yapılıyor diye...
takan adam bu saatin yanlış olduğunu görmemişmi. bu arkadaşımız akşam en pahalı durumda olması gerekirken gündüz tarifesinde ödeyecek değilmi yani saatin yanlış olması kullanıcının yararına olmuyormu. hem saat yanlış olduğunda yenisini almak ne demekmiş?
takan adam bu saatin yanlış olduğunu görmemişmi. bu arkadaşımız akşam en pahalı durumda olması gerekirken gündüz tarifesinde ödeyecek değilmi yani saatin yanlış olması kullanıcının yararına olmuyormu. hem saat yanlış olduğunda yenisini almak ne demekmiş?
Eğer sayacın garanti süresi bitmemişse dağıtım şirketinie başvurun sayacınızı fabrikaya göndersinler. o arada bir nöbetçi sayaç takarlar. Ama bu durumda da Açma / Kesme ücreti alabilirler. . Tanıdığınız varsa şirkette bir kaç günde çözülür. Garantisi bitmişse yeni bir sayaç alıp D.Ş'ye başvurun.