BAŞKASININ YAPTIĞU BİR TESİSİ KONTROL ETMEK İÇİN TEPEDEN BAŞLARSAK;
ORİJİNAL SİGORTA VAR MI, SİGORTALARIN SEÇİMİ DOĞRUMU
PARAFUDR VARMI VE TOPRAKLANMIŞ MI
TRAFO GENLEŞME DEPOLU VE SİLİKAJELSİZ İSE ÜST TAPASININ ALINMASI, SİLİKAJEL VAR İSE TAPANIN ALINMAMASI GEREKİR.
TRAFONUN GÖVDESİ, SEKSİYONER, SEKSİYONER KOLU, DİREĞİN GÖVDESİ VE AG PANOSUNUN GÖVDESİ GALVAVİZLİ ŞERİTLE BİRLEŞTİRİLİP TOPRAKLANMIŞ MI, TOPRAKLAMA DİRENCİ DÜŞÜK MÜ (2 OHM VE ALTI İYİDİR)
ÖLÜM TEHLİKE LEVHASI VE KORKULUK VAR MI
DİREĞİN TİPİ TRAFONUN GÜCÜNE GÖRE SEÇİLMİŞ Mİ (ÖRN. 400 kVA TRAFO İÇİN T50 VEYA GT 50 GEREKİR)
TRAFO PANO ARASI İNİŞ KABLO KESİTLERİ UYGUN MU
AG PANOSUNUN NÖTR BARASI YALITKANLI BİR KABLO İLE TRAFODAN 20 METRE UZAĞA TOPRAKLANMIŞ MI, DİRENCİ DÜŞÜK MÜ
TOPRAK BARASI İLE NÖTR BARASI ARASINDAKİ DİRENÇ YÜKSEK Mİ ( İŞLETME VE KORUMA TOPRAKLAMASI BİRLEŞİK OLMAMALI)
TRAFO PANO ARASI KABLOLARIN PANOYA GİRDİĞİ NOKTALAR İLE PANO KAİDESİNDE AÇIKLIK, DELİK OLMAMALI
SEKSİYONER KOLU MUTLAKA AÇIK KONUMDA İKEN YERE BAKMALIDIR. AKSİ DURUMDA ELEKTRİĞİ SEKSİYONERDEN KESİP TRAFOYA ÇIKAN VATANDAŞ SEKSİYONER KOLUNA BASACAK KADAR VEYA BORULARINA ASILARAK TIRMANACAK KADAR ANGUTSA SEKSİYONER KAPANMASIN DİYE
BİR ANDA AKLIMA GELENLER BUNLAR.