Asansör kumanda panoları ve tahrik tipleri

ben fikir almak istiyorum boludayiz ve binamizda cift hizli asansor var 6 durakli 5 katli bina mk20 control karti mks10 emniyet karti ve isver marka makine var a3 standardina uygunmudur revizyon icin neler gerekir illede enkoderli vvvf kontrollu pano ve motormu gerekir saygilarimla
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
iyi günler, iş yerimize 5 kw lik sanayi motorlu, aşarı yukarı kontaktör kumandalı yük asansörü aldım. yüklü olduğu zaman iniş kalışta sarsıntı olduğu için pekte araştırmadan şu ürününü aldım (3RW4036-1BB14 /SOFTSTARTER 22KW) http://www.ergin.com.tr/3RW4036-1BB14-SOFTSTARTER-22KW,PR-5555.html
bağlantı hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim
aşarı ve yukarıda siviç var siviçle durduğunda yavaş durmasını istiyorum, bunu yapabilirmiyim ? yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler ...
 
merhabalar.

Öncelikle şebekeden gelen 3 faz ve nötr hattını makine-motorumuzun amper değerine göre ama genelde( 63 A- 30 mA kullanılır) kaçak akım rölesine giriyoruz.Daha sonra çıkışı otomat sigorta dediğimiz 4x63 A lik bir otomatta girip çıkışını kilitli pako şalter dediğimiz 5 kutuplu ana şalterimize giriyoruz. 5 Kutup olmasının sebebi 3 faz bir nötr ve asansördeki kurtaran sisteminin ,pako şalter kapatıldığında kesilmesi istendiği için .Buradan çıktığımız uçları kumanda panomuzda bulunan R-S-T klemenslerine giriyoruz.Aydınlatma devrelerini ise ister ayrı bir monofaze kaçak akım sigortası ile besleriz. İstersek başlangıçta bulunan 4 kutuplu kaçak akım sigortamızın çıkışından aldığımız faz ile besleyebiliriz.

ben fikir almak istiyorum boludayiz ve binamizda cift hizli asansor var 6 durakli 5 katli bina mk20 control karti mks10 emniyet karti ve isver marka makine var a3 standardina uygunmudur revizyon icin neler gerekir illede enkoderli vvvf kontrollu pano ve motormu gerekir saygilarimla
Öncelikle Merhaba;
Bilgisini paylaştığınız özelliklerde ki kumanda panosu A3 standardına uygun değildir.Eğer gerçek manada tam anlamıyla A3 sistemine dönmek istiyorsanız .1 Adet motor sürücüsü (VVF)ile beraber hız regülatörünüzünde A3 lü olması gerekiyor. Fakat sadece A3 standardında atıf yapılan UCM testini gerçekleştirmesini istiyorsanız.Bu testi yapabilen ve gerektiğinde çift hızlı motorlarada entegre edilebilen test kitleri mevcuttur piyasada.
Saygılarımla
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
127,967
Mesajlar
913,971
Kullanıcılar
449,614
Son üye
Canipk

Yeni konular

Geri
Üst