Asansör kumanda panoları ve tahrik tipleri

kuntteper

Üye
Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
1
Puanları
1
ben fikir almak istiyorum boludayiz ve binamizda cift hizli asansor var 6 durakli 5 katli bina mk20 control karti mks10 emniyet karti ve isver marka makine var a3 standardina uygunmudur revizyon icin neler gerekir illede enkoderli vvvf kontrollu pano ve motormu gerekir saygilarimla
 
Katılım
29 Nis 2017
Mesajlar
1
Puanları
1
Yaş
46
iyi günler, iş yerimize 5 kw lik sanayi motorlu, aşarı yukarı kontaktör kumandalı yük asansörü aldım. yüklü olduğu zaman iniş kalışta sarsıntı olduğu için pekte araştırmadan şu ürününü aldım (3RW4036-1BB14 /SOFTSTARTER 22KW) http://www.ergin.com.tr/3RW4036-1BB14-SOFTSTARTER-22KW,PR-5555.html
bağlantı hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim
aşarı ve yukarıda siviç var siviçle durduğunda yavaş durmasını istiyorum, bunu yapabilirmiyim ? yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler ...
 
Katılım
17 Mar 2020
Mesajlar
1
Puanları
1
Yaş
28
merhabalar.

Öncelikle şebekeden gelen 3 faz ve nötr hattını makine-motorumuzun amper değerine göre ama genelde( 63 A- 30 mA kullanılır) kaçak akım rölesine giriyoruz.Daha sonra çıkışı otomat sigorta dediğimiz 4x63 A lik bir otomatta girip çıkışını kilitli pako şalter dediğimiz 5 kutuplu ana şalterimize giriyoruz. 5 Kutup olmasının sebebi 3 faz bir nötr ve asansördeki kurtaran sisteminin ,pako şalter kapatıldığında kesilmesi istendiği için .Buradan çıktığımız uçları kumanda panomuzda bulunan R-S-T klemenslerine giriyoruz.Aydınlatma devrelerini ise ister ayrı bir monofaze kaçak akım sigortası ile besleriz. İstersek başlangıçta bulunan 4 kutuplu kaçak akım sigortamızın çıkışından aldığımız faz ile besleyebiliriz.
ben fikir almak istiyorum boludayiz ve binamizda cift hizli asansor var 6 durakli 5 katli bina mk20 control karti mks10 emniyet karti ve isver marka makine var a3 standardina uygunmudur revizyon icin neler gerekir illede enkoderli vvvf kontrollu pano ve motormu gerekir saygilarimla
Öncelikle Merhaba;
Bilgisini paylaştığınız özelliklerde ki kumanda panosu A3 standardına uygun değildir.Eğer gerçek manada tam anlamıyla A3 sistemine dönmek istiyorsanız .1 Adet motor sürücüsü (VVF)ile beraber hız regülatörünüzünde A3 lü olması gerekiyor. Fakat sadece A3 standardında atıf yapılan UCM testini gerçekleştirmesini istiyorsanız.Bu testi yapabilen ve gerektiğinde çift hızlı motorlarada entegre edilebilen test kitleri mevcuttur piyasada.
Saygılarımla
 
Son düzenleme:

Sponsor Bağlantı

Forum istatistikleri

Konular
108,845
Mesajlar
767,981
Kullanıcılar
403,654
Son üye
Samed karadağ

Yeni konular

Üst