farkole
Üye
- Katılım
- 8 Şub 2013
- Mesajlar
- 46
- Puanları
- 1
- Yaş
- 44
Merhaba benim aklıma bi yöntem geldi. Stmax 406L , 48 Volt İle çalışan bir elektrikli bisikletim var. şarjı bitince yolda kalmamam için arkasına 220 Volt çıkışlı bir jeneratör koymak istiyorum. şarj bitince jenetaörü çalıştırıp motora kendi 48 volt şarj aletini takıp öyle devam edeceğim. jeneratör elektrik üretecek elektrikli bisikletimde bu sayede yoluna devam edecek. sorum şu 1kva lık küçük jeneratör benim işimi görürmü? Lütfen görürse konuya cevap yazınız. ona göre bisikletin arkasındaki seleyi söküp bir tanede jeneratör alacağım eğer 1kva lık jeneratör yeterli ise.. bu arada motorun şarjını full bitirdim. elektriğe taktım gazı son seviyesine getirdim gine aynı şarjı full olunca gibi gidiyor motor ondan yana sıkıntısı yokyani hem şarj olacak hem gidecek bu yaratıcı fikir aklıma geldi bende bi sorayımdedim hem 1kva fazla yer kaplamıyor hemde beni yolda bırakmaz.. ben jeneratör yapsam ona bir sistem yapabilirmiyiz acaba. Motorun şarj aleti 48 volt 1.8amper . Elektronik bi cihaz olacak jeneratör 1.8 amperi ne geçecek nede az amper gelecek. Yani böyle bir elektronik cihaz olacak. Jeneratörün benzini azalınca zaten deviri düşüyor heralde. 1.8in altına inince jeneratör stop edecek. Yada motoru şarj etmeyecek. Böyle bir sistem olurmu?. Ben bu jeneratörü engelli arabaları akülü 3 teker ondan gördüm. Adam yapmış. Bu sistemi motorun sarj aleti yanmasin diye soruyorum. Motorun zaten kendi sarj aleti 220 volt ile calisiyor. Adaptor biraz buyuk. 220yi 48 volt yapiyor ve sarj ediyor. Bide bu jeneratorden anlayan arkadaslar jeneratorun frekansimi ne oluyormus bu sabit yada degisken gelmesiyle bi sorun cikarirmi? Eger bana tam bilgi verirseniz hemen bir adet jenerator alip bu dediklerimi yapmaya niyetliyim. Tesekkurler... Cevabinizi mutlaka bekliyorum.
Son düzenleme: