Aslında buradaki sistem yeni bir şey değil. Tüm otomatik vitesli araçlarda bulunan bir sistem.
. Arada bulunan statorun dönüşü kontrol edilerek moment artımı sağlanıyor. Bu araçta motor krankına bağlı bir elektrik motoru mevcut. Bu motor aynı zamanda marş motoru ve jeneratör olarak görev görüyormuş.
Adamlar aradaki ki vites kutusunu kaldırmak için elektrik motoru, alternatör ve çekiş sistemleri ile taklalar atmışlar. Elektronik kısım arıza yapsa yolda kalır..
Adamlar aradaki ki vites kutusunu kaldırmak için elektrik motoru, alternatör ve çekiş sistemleri ile taklalar atmışlar. Elektronik kısım arıza yapsa yolda kalır..
Yapmayın Allah (c.c) aşkına elektronik sistemler yeni değil, kadlı ki artık sürücüsüz yollara bırakacak kadar ilerlemiş gelişmişken canımızı emanet ediyoruz sanırsın ki Galilei zamanındayız!
Adamlar boş durmuyor! Firma yakın zamanda bir başarıya daha imza attı, belki de son zamanlarını yaşayan içten yanmalı motordan böylesine küçük hacimden 600HP (beygir gücü) elde ettiler! Bu arada bu açtığım konuyu unutup sosyal medyada çevreme paylaşım yapmıştım, bir sebepten gördüm ekleyeyim.
İnsan ister istemez merak ediyor daha önce neden bunları düşünen çıkmadı?
Tabi Mazdanın bence devrimsel Skyactiv başarısı da yadsınamaz.