Çarpışan arabalar

akülü ise bunların her turdan sonra akü değiştirmesi gerekir akü değiştirirken gördünüzmü? adamın baya bi akü rezervi olası lazım :) hem akülü bile olsa dc motorun kollektöründen o kadar kıvılcım çıkıçağını sanmam
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Dikey kolanlar ve araçların her birinin altında yaklasık altı adet fırça bulunur.Araçlar her ne pozisyonda bulunursa bulunsun en az iki farklı kolona fırçalar temas edecektir ve fırça kalınlıgı kolonların arasındaki mesafeden küçüktür.Böylece kolonların arasındaki fırçalar kolonları kısa devre edemeyeceklerdir.
İki sene önce İtalyan malı bir sistemin fotografını gördüm ve müşteri talebi dogrultusunda kaliteli bir sistem tasarlamıştım.Benim sistemde 24 volt 7 ah aküler bulundugu için ark gibi bir sorun bulunmuyor ve her bir araç uzaktan kumanda ve jeton ila devreye girip çıkartılabiliyordu.
Ayrıca çok pahalı oldugu için çarpışan araç motoru kullanmadık.Direk bildigimiz redüktörlü motorlar kullandık.
Cevresindeki lastik tampon ve diger kaucuk aksesuarlar Türkiye de imal ediliyor
 
dikey kolon?? nerede bu kolon yerde mi?havada ise dedigim gibi havada bağlantı yok, yerde de kolon olamaz ayrica yerde herhangi bir kafes veya segmentleme sistemi de yok cok ii dikkat ettim...
 
Arkadaslar bende tofas ta gordum yeni doblo ve fiorinno için torpido hattı kuruldu ve hattın aydınlatma işini ben yapmıştım lakin biz aydınlatma yaparken faklı bir firma yerde yaklasık 10 cm kadar simetrik bir cukur acmış bu cukur 40 yada 50 m kadar uzunlukta ve iki ucu birbirine baglı yani kısaca bi ring hattı kurulmustu lakin kafamı kurcalıya bi soru vardı bu cukura torpidoları tasıyan kucuk bi arabacık vardı yani torpidoların montajının yapıldıgı araba arabanın bir mili vardı yerde o kazılan cukura giriyor du ve işin ilgi çekici tarafı cukurun iki tarafı biraz daha oyuktu ve firma oradan normal plastik izoleli sanırım 4*2.5 kablo gecirdi ve uzerini özel bir malzeme ile kapattı ve bu araba öğrendiğim ve gördüğüm kadarıyla hiçbir mekaniksel ve elektriksel bağ olmadan hareket ediyordu ve merak edip sordum manyetik alan ile çalısıyormuş. Aynı bu manyetik hızlı tren mantığı gibi dediler çok güzel bi olay. görülmeye değer. bu carpışan arabada böyle birseydir diye tahmin ediyorum
 
sn.faymep

madem öle bir sistem gördünüz birkaç fotoğraf çekme imkanınız olmadımı izin vermediler mi?

güzel bi sistemmiş
 
o sistemde tekerlerden biri nötr biri faz alıor ve zeminde ona göre döşeli benimde şu tavan elektirik aldığı telin cinsi nedir bilen varsa galvenizmi çelikmi veya başka bişeymi
 
arkadaşım maglev gibi de olsa sadece düz bir hat boyunca hareket edebilir. çarpışan arabada ise bildiğimiz üzere tek boyut değil 2 byutlu hareket vardır ve bu şekilde çalışamazsın. eğer bu sistem çalışacak olsaydı, japonyada adamlar tüm yolları (en azından büyük şehirlerde) bu şekilde yaparlar ve elektrikli arabalarla gezerlerdi bence.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,292
Mesajlar
916,495
Kullanıcılar
450,124
Son üye
Ekolll

Yeni konular

Geri
Üst