Elektrikli Bisiklet Aküsü

İlanda voltaj ayarı olduğundan bahsetmemiş.

arkadaşımız switch mode trafo özelliğinden bahsetmiş sanırım.. Bu ilandaki aküyü kullanırsan 48VDC ile 40km yapamazsın ,Verimi yarı yarıya düşer
Saygılar
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Gelişme var mı ne yaptınız nasıl sonuçlar aldınız?
Selamlar.
 
O beyinden benim bisiklette var, 36v akü ile çalıştırıyorum.Direk 12v aküyü bağlayınca beyin açmıyor 30v besleme isteyip çalışma voltajı 8v lara kadar inene kadar çalışmaya devam ediyor.Elbette voltaj düşünce hızda düşüyor ama aküleri dibine kadar kullandırıyor, beynin iç yapısı işçilik olarak tam merdiven altı nasıl bu şekilde çalışıyor hayret doğrusu.
 
merhaba motor konusunda bilgi sahıbı değılım ama bu vereceğım linkte sanırım lityum polimer pil var içinde 10 amperlık guç kaynağı sigara paketinden az farklı gıbı motosıkletler için bence mantıklı

http://www.powerbanksarjmakinasi.com/10400-99TL.html
 
Bisiklet aküleri DEEP CYCLE aküdür. Derin şarja uygundur. Araç aküleri ise sadece marş basmak içindir. Derin şarja gelmez. 2 kere derin şarj oldumu çöpe atarsın. Derin şarj akülerinin plakaları kalındır. Bu akülerden kesinlikle vazgeçme..
Araba aküsünü sürekli olarak motor döndürmek için kullansam zarar görür mü?
Aklıma gelmişken şunu da sorayım. Araba marş motorunu bisiklet motoru olarak kullanabilir miyim? uzun süreli çalışmada zarar görü mü?
 
sayın arkaşım elektrikli bisiklet org.diye bir site var bence bütün sorularınızın cevapları orada var. saygılarımla
 

Forum istatistikleri

Konular
128,195
Mesajlar
915,747
Kullanıcılar
449,971
Son üye
umutcelik

Yeni konular

Geri
Üst