buz dolabının motorumu arızalı ?

vecivicivokke

"Elenktirink elaktirinik olurmu onsuz evlilink? "
Yönetici
Yönetici
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
1,591
Puanları
756
Yaş
44
Konum
Irak
arkadaşlar merhabalar

arçelik marka no frost dolabımız çalışıyor fakat sogutmuyordu. çalışıyordan kastım dolabın ışığı yanıyor. termiğine filan baktım sağlam gibiydi. servis çağırdım motoru yanmış 400 tl masrafı var dediler. kabul ettim motorunu değiştirdiler aynı sorun devam etti. enerjiyi veriyoruz soğutma fanı 2 sn çalışıp duruyor. termik den olabilir dedi yeni termik getirdi sonuç aynı. dolabı servise götürdüler. bugün görüştüm kart arızalı bu yüzden eski motoru yakmış filan dedi. şimdi birde kart onarımı için para vereceğim ne kadar tutar bilmiyorum henüz. şimdi aklıma takılan soru , kartmı arızalı motormu ? servis 2 side diyor. sanırım yeni taktığı motorun parasını da alma derdinde . ben eski motoru arçeliğe mi yollim ? çok fena şüphelendim. bana bir yol gösterirmisiniz ? saygılar...
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
arçeliği arayın veya yazın.
Konuyu ayrıntılı anlatın ve biraz sitemkar ve sert bir dil kullanın derim.
 
Kesinlikle olayın üzerine gidin bence de kompresörünüzde arıza yoktu sorunu çözemediler sonradan kartın arızalı olduğunu buldular ama iş işten geçmiş bulundu. sisteme kaynak değdi ve içeride oksitlenme oldu. Neden kompresörün tam arızalı olduğunu anlamadan değiştiriyorlar anlamadım.

Şikayetçi olacağınızı detaylı şekilde bildirip sorunu çözmelerini isteyin. Sizden kompresör gaz ve işçilik masrafı almadan sadece kartı değiştirip kartın parasını ödeyerek bu durumu sonuçlandırın.
 
ilginç bir servisle karşı karşıyayım hadi bakalım. cuma günü dolabı götürdüler pazartesi verriz dediler. pazartesi aradım test ediyoruz salı verelim dediler. 1 saat önce aradım parça bekliyoruz salı veya cuma günü gelir dediler. delirdim 5 dk sonra arayalım dediler. şimdi arayıp ürün hazır yoğunluktan dolayı yarın getireceğiz dediler :) ne ayak bunlar yaw. aziz nesinin hikayesinde dediği gibi DU BAKALIN NOLUCAK . ben sonu biliyorum ya hadi bakalım
 
kıl dönmesi ameliyatina girip böbreği değişen adamlar var memlekette , altı üstü buzdalabı fazla büyütmeyelim :)
 
Eski motoru bi elektrikçiye yada bobinajcıya ölçtürün. Neticeye göre Tüketici hakem heyetine başvurun. Başka türlü işin içinden cikamazsiniz. Arçelik'e felan basvurmayin. Kimi kime şikayet edeceksiniz.
 
Eski motoru bi elektrikçiye yada bobinajcıya ölçtürün. Neticeye göre Tüketici hakem heyetine başvurun. Başka türlü işin içinden cikamazsiniz. Arçelik'e felan basvurmayin. Kimi kime şikayet edeceksiniz.
garantisi varsa motoru alıyorlar sorunu çözerler merak etme samsung değil ki çamura yatsınlar.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,196
Mesajlar
915,751
Kullanıcılar
449,973
Son üye
sfc16

Yeni konular

Geri
Üst