okul

  1. blood156

    12.sınıf staj için yardımlarınız

    merhabalar seneye 12.sınıf olucam ve staj için biryerlere başvurmamı istediler okulun kendiside staj yeri buluyor ancak sizlerin tavsiyeleri varmı gidip konuşabileceğim bir staj yeri varmı elektrik eloktronik bölümü okuyorum izmirde yaşıyorum yardımlarınızı bekliyorum saygılar
  2. Tesla Bobini, Yardım Gerekli

    Arkadaşlar hepinize merhaba Okullarda bilim şenlikleri oluyor biliyorsunuzdur belki Tübitak'a bağlı olarak her dersten proje yapıp sergileyebiliyorsun fizik hocamız da bir kaç fikir ortaya sundu ve birisi de şöyleydi; "Hafriyat kamyonlarının üzerlerine tente çekmediklerinde çevreye nasıl zarar...
  3. projem_server

    Elektrik projeniz çizilir & ödev yapılır

    Elektrik ruhsat projesi (m2 0,10tl) Uygulama projesi (m2 0,5tl) Ödev yapılır Örnek proje verilir Topraklama paratoner projesi çizilir Okul,otel,besihane vb bütün projeleriniz çizilir İletişim stage1523@gmail.com İletişim Forum ile dm Türkiye geneli çalışma yapılır. Hızlı teslim edilir
  4. projem_server

    Elektrik fason proje uygun fiyat

    UYGUN FİYATLARA ELEKTRİK RUHSAT PROJESİ SON DURUM PROJESİ UYGULAMA PROJESİ OKUL BESİHANE OTEL PROJELERİ ÇİZİLİR HIZLI TESLİM EDİLİR (stage1523@gmail.com adresinden veya mesaj olarak ulaşabilirsiniz)
  5. Okul bittiğinde ne yapmalıyım...

    Öncelikler herkese selamlar. Ben Elektrik Mühendisliği öğrencisiyim. Bu eylül gibi okulum bitiyor. Kendim bundan sonra ne yapmam gerektiğim konusunda bilgim yok fakat ticareti sevdiğim için ileride kendi firmamı kurmak istiyorum. sizce nasıl bir yol izlemeliyim...
  6. Okul Bitirme Projesi [HALI SAHA SKORBORD]

    Öncelikle iyi günler kolay gelsin.Okul bitirme projesi için yaptığım halı saha skorbord'unu öğretmenime gösterdiğimde displaylerinin küçük olduğunu bunu kabul etmeyeceğini söyledi ve bana displayleri büyütmemi söyledi ve bunun hakkında bana bir bilgi vermedi..Ne yapmam gerekiyor acaba bana bilgi...
  7. Kadir Küçük

    Kompanzasyon Ödevi (Röportaj)

    Herkese merhaba Bursa'da son sınıf öğrencisiyim ve ödevim gereği işletmesinde kompanzasyon olan bir çalışanla (Yönetici, Mühendis, Teknisyen vs.) röportaj yapmam istendi. Aslında bir firmaya gidip yapmam daha uygun olur ama LYS yüzünden okul ve dersane dışında neredeyse hiç zamanım kalmıyor. Bu...
  8. Thracian59

    Elektronik Proje

    Arkadaşlar merhaba,bu dönem içinde okul için bir proje hazırlamam gerekli,birkaç gündür bakınmama rağmen pek orjinal birşey bulamadım. Maliyet konusuna gelirsek,orjinal birşey olsun istiyorum ve maliyeti de çok cüzi olmayacağı açık. Ama fikir almadan da biraz zorlanacağım sanırım. Her türlü...
  9. okul kompanzasyonunda sorun var.

    arkadaşlar okul daki kompanzasyonda kapasitif cezaya giriyoruz entes rg12 c rölemiz var 6 kademesini kullanıyoruz. 5 5 10 10 20 20 adımlarında akım trafomuz 150/ 5 adımlar büyük tmm fakat ondan daha evvel sıkıntı.OKULDAKİ LAMBALAR ELEKTRONİK BALAST lambaları kapadıgımızda L2 HARİÇ...
  10. Bu devrenin acil baskı devresi lazım okul projesi için

    Konu silinebilir.
  11. Semih Yalınkılıç

    Fabrika zili, okul zili,otomatik bahçe sulama,çevre aydınlatma,camii ısıtma örnekleri

    Kael astro serisi ile yapılan örnek uygulamalar ekte bilginize sunulmuştur. http://www.kael.com.tr/pdf/astrosunu.pdf
  12. okul kazan dairesi panosu

    arkadaşlar bi okul kazan dairesi panosu gördüm,kazan dairesinde genel olarak sirkülasyon pompaları vs var. panoda yalnız sigorta ve kontaktörler var girişinde ne bi tmş nede kontaktörlerin devamında bi termik röle yok. soruyo gelince bu panoda ne tip sıkıntılar yaşanabilir, bu panoda kontaktör...
  13. byprogramer

    Okul için mini cnc

    arkadaşlar merhaba okul için mini cnc router yapıyorum laserde kestirdim motorlar v.s elektronik kart tamam type3 programı ve kullanım notları ile mach3 ün kullanım notlarını nerden bulabilirim ingilizce bilmiyorum türkçe olması daha iyi olur ve proje süresince destek olanlara teşekü ederim
  14. Hepar_-_

    İş mi? Okul mu?

    Mrb. Ben Myo okumak için kayıt oldum. Ardından bir iş teklifi geldi ve iyi şartlarda çalışma sağlıyorlar. Sizce okulu dondurup işe gitmeye değer mi. Lise mezunu bir elektrikçi ile MYO mezunu bir elektrikçi işletmelerde olmanın işletmelerdeki farkı nedir?
  15. okul ile sürdürebileceğim iş arıyorum

    Adı - Soyadı: İSLAM KALKAN Tel:-- E-Posta:islam_kalkan@hotmail.com Genel Bilgiler Eğitim Durumu: Üniversitesi (Öğrenci) Toplam Tecrübe:1,5 yıl Çalışma Durumu:yaz dönemi full, okul dönemi part time iş Askerlik Durumu: tecilli Eğitim Bilgileri Üniversite:YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ...
  16. system16

    Okul bitti peki ya sonra ?

    Üniversite öğrencisiyim. Elektronik bölümü. Birince senm bitti okul bittikten sonra tekniker olarak nasıl işe başlayacağım. Durumu benim gibi olan meslektas arkdaslarımdan bilgi almak istiyorum.. Bu benim içiçn ciddi bi sorun.
  17. bunal55

    Okul Bitirme Projesi Robot Kol Tasarımı Hakkında Döküman

    Mrb Mekatronik II Öğrencisiyim Okul bitirme projemiz robot kol tasarımı elinde döküman olan varsa paylaşırssa sevinirim servo motor seçimi kontrolü hakkında bilgiler vs. teşekkürler şimdiden..
  18. Voltaj ölçüm devresi Yardım. Okul projemin bir parçası

    arkadaşlar kolay gelsin herkese. Ben bir göstergeden voltaj okuyabiliyorum. gaz dolu iken 0.36volt boş iken 5.12 volt veriyor.. Ben bunu dijitale çevirmek istiyorum devre yaparak. Dijitale cevirdikten sonra ben bunu mikrodenetleyicide programlayıp bir kaç bilgi sunmak istiyorum kendime. Basit...
  19. ALU dizaynı yapmam gerekiyor

    Design a 4-bit ALU that performs the desired logic and aritmetic operations in the table below. ALU must perform the following functions due to the operation select(o1&o0) inputs. There are two 4-bit operands (A and B) which are inputs from binary switches. o1 o0 Function Operation 0...
  20. Izmir tek-nik elektrik taşoren , taahhüt, proje, danışmanlık, kompanzasyon takibi

    Konut tesisatları, fabrika tesisatları , okul , hastane , yada özel projelerde , deneyimli ekibimizle saha içinde aktif zamanında teslim ,kaliteli, özverili işlerimizle izmirde varlığımız devam etmektedir işimiz hizmet vermek. Ieto kayıtlı tek-nik elektrik elektrik teknikeri ibrahim baş...
Üst