yöneticilerin dikkatine

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
243
Puanları
1
Yaş
43
şöyle bir konu açtım baya bir süre (TELEMECANİQUE SR2B121BD İLE ENCODER ) geçti ama ne forum üyelerinden nede yönetecilerden bir cevap gelmedi bu forum sitesinden cevap alabilmek için özel bi çabamı gerekiyor ben fast ın forum sitesinden çok şey öğrendim bu siteye herhalde boşuna üye olduk bu sitede bilipte söylemeyen yöneticiler bizden değildir...:mad:
 
Yöneticilerle ilgili bir sorun değil ki bu.

Bildiğiniz üzere herkes yazmakta ve yazmamakta hürdür. Fast'ta öğrenemediğiniz şeyler var.
 
evet var çünkü tek bir model üzerinde ve sınırsız bilgi veriyorlar işlerinide yapıyorlar
 
şöyle bir konu açtım baya bir süre (TELEMECANİQUE SR2B121BD İLE ENCODER ) geçti ama ne forum üyelerinden nede yönetecilerden bir cevap gelmedi bu forum sitesinden cevap alabilmek için özel bi çabamı gerekiyor ben fast ın forum sitesinden çok şey öğrendim bu siteye herhalde boşuna üye olduk bu sitede bilipte söylemeyen yöneticiler bizden değildir...:mad:

Bu forum lisanslı yazılımlar hariç her türlü döküman, sofware ve bilgi paylaşım sitesidir. Ürün sınırlandırması yada fast gibi sadece sattıkları ürün olan delta destek sitesi değildir ve burada yapılan yardımlar tamamen karşılıksız yapılan yardımlardır.

Sonuç olarak burada ne yöneticilerin ne de üye arkadaşlarımızın yaptığı yardımlar tamamen hür iradelerine bağlıdır. Eğer siz forumdan yardım alamadınız ise bu yardımı para karşılığı yapan telemecaniqe bayilerine yaptırabiliyorsunuz.

Boşuna üye olduğunuzu düşünüyorsanız internet derya deniz başaka forumlarda var! Sizi zorla tutan yok vatanteknik !
 
isterseniz sizde onlar gibi bir anket başlatın sitede sorduklarınıza cevap alabiliyormusunuz diye memnunmusunuz diye şöyle bir bakıyorumda bir çok soru hala cevapsız size birde fast a üye olup oradaki durumuda gözlemlemenizi öneririm
 
sayın vatan teknik
lütfen forumu gereksiz tartışmalarla meşgul etmeyiniz.
 
bir yöneteci olarak sizden beklediğim cevapta buydu doğru söylüyorsunuz tanıdığınız ücretle yardım eden vardır mutlaka böyle bir yol gösterdiğinize göre?
 
size fast ürün satmış ve web sitesinde de desteğini veriyor. Telemecanique ürününüzle alakalı sorunu da, telemecanique nin web sitesinden bakın o zaman. Ya da madem fast in forumu çok güzel ( ki bence de fast müşteri hizmetlerinde iyi bir firma) orada sorun. Sorun ama cevap alamazsınız. Çünkü o ürüü size onlar satmadılar. Burada da bilenler cevap vermek zorunda değil. Yöneticiler de bilmek zorunda da değil, cevap vermek zorunda da değil. Çünkü size ürünü buradan satmadılar. Benim de konu açıp ta sorduğum soruları incelerseniz, cevaplanmamış olduklarını görürsünüz. 6 tane soru sordumsa, iki tanesine belki cevap verilmiş. Diğerlerinden tık yok. Ne yapmalıyım? Kimse mecbur değil ki. Nasıl ki siz bilmeyip buraya sorduysanız yöneticilerin de bilmeme hakkı var.
Öneri olarak : 0216 444 30 30 schneider destek hattı. Telefonla destek konusunda, Schneiderden iyi firma zor bulunur. Denemediyseniz, arayıp deneyin.
 
sayın m-usta-fa önerinizi uygulıycam ama yanlış anlaşılan bir şey var ben herhangi bir delta ürünü daha almış değilim ordaki yardımlar üye olan herkeze yaoılıyor ürün alıp almamanız hiç bir şekilde göz önünde tutulmuyor o zaman be şimdi schneider i aramaya da çekiniyorum acaba onlarda sadece kendilerinden ürün alanlara mı yardımcı oluyorlar?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forum istatistikleri

Konular
128,212
Mesajlar
915,855
Kullanıcılar
449,990
Son üye
alpersirakaya

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst