Protherm Kombi Arıza Kodları

Konusu 'İklimlendirme' forumundadır ve hazalkarakaya tarafından 13 Aralık 2017 başlatılmıştır.


?

Faydalı Bilgi Bulabildiniz mi ?

  1. Evet

    oy sayısı 0
    0,0%
  2. Hayır

    oy sayısı 0
    0,0%
  1. hazalkarakaya

    hazalkarakaya Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajları:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    F1 Arıza Kodu : Limit termostatının aşırı ısındığını ve bu sebeple de kombinin geçici olarak kullanım dışı olduğunu belirten hata kodudur. Bu arıza kodu ekrana geldiğinde cihaz belirli bir süre verim sağlamayabilir. Bir süre beklemeniz uygun olur. Eğer bir süre sonra cihaz hâlâ düzelmiyor ise servis müdahalesi gerekeceği için protherm lynx servisi ile iletişime geçiniz.

    F2 Arıza Kodu : Sıcak su sensöründe arıza meydana gelmiş ve cihaz F2 arızası meydana getirmiş. Bu durumda kullanıcı sıcak su alamaz. Servis çağırıp sensörü değiştirtmeniz gerekir.

    F3 Arıza Kodu : Kalorifer gidiş suyu sensöründe arıza meydana gelmiş ve cihaz F3 hata koduna geçmiş. Sensör değişimi yapılırsa cihaz normale döner. Bunun için protherm servisi ile iletişime geçiniz.

    Tekirdağ Protherm Servisi


    Lynx Kombi Kodları, Lynx Arıza Kodları Anlamları

    Lynx Kombi Hata Kodları

    F4 Arıza Kodu : Kombide iyonizasyon arızası meydana gelmiş yada gaz girişi yetersiz durumda. Gaz vanalarını açık mı kapalı mı kontrol ediniz. Kapalı kalmış ise açık konuma getiriniz. Eğer vanalar açık ise cihazın bar seviyesine bakınız. Suyu bitmiş veya azalmış hiçbir kombiden verim alınması mümkün değildir. Bar seviyesinin 1 ile 2 bar arasında olması gerekmektedir. Eğer bar seviyesi normal ise cihaza reset atmayı deneyiniz. Şayet resetten sonra düzelmez ise servis çağırınız. Protherm servisi ile iletişime geçiniz. Pompa da, ana kartta, iyonizasyonda, elektrotlarda yada gaz armatüründe sorun olabilir.

    F5 Arıza Arıza Kodu : Hava akış hatası meydana geldiğini belirten hata kodudur. Eğer kombi uzun bir süre çalışmadıysa petekler hava yapmış veya pompa sıkışmış olabilir. Peteklerden havayı almak için yan taraflarında bulunan hava alma müşürünü gevşetin. Oradan su gelinceye kadar açık bırakın. Su gelmeye başladığı anda müşürü tekrar sıkıştırın. Peteklerden hava alma işleminden sonra da cihaz düzelmez ise pompa sıkışıklığının giderilmesi için servis çağırınız.

    F6 Arıza Kodu : Tesisat dönüş suyu sensörü arızası meydana gelmiş. Sensörün değişmesi uygun olmaktadır. Servis çağırarak yardım isteyiniz.

    F9 Arıza Kodu : Hava akış anahtarında sorun meydana gelmiş. Hava şiddetli rüzgarlı ise bacadan çıkan atık gaz geri tepebilir. Kombiye bir kaç kez reset atınız. Düzelmez ise servis ile görüşünüz. Baca tamamen tıkanmış çekiş yapmıyordur yada hava prosestatında arıza meydana gelmiş olabilir.

    F10 Arıza Kodu : Kombi içerisindeki su yetersiz durumda. Kombi su basıncını kontrol ediniz. 0.5 barın altına düşmüş olabilir. Bu durumda su ayarını 1,5 bar a yani 1 ile 2 bar arasına getiriniz. Kombideki arıza kodu gidecektir.
    Tekirdağ Protherm Servisi

    F11 Arıza Kodu : Kombide devirdaim sorunu mevcut. Yani devirdaim pompasında sıkışma meydana gelmiş olabilir. Servis çağırmanız gereken bir durumdur. Sıkışma meydana gelmiş ise servis bunu çözümler fakat sıkışma meydana gelmemiş ise pompanın değişmesi gerekebilir. Servis kontrolden sonra bunu size bildirecektir.

    F12 Arıza Kodu : Kombiye gelen voltajın düşük olduğunu belirten hata kodudur. Bu durumda cihaza kombi regülatörü taktırmanızı tavsiye ederiz. Çünkü voltaj düşük geldiği zaman kombiye zarar verebilir. Regülatör ise voltajı düzenleyici olduğu için tüketici bu sorunu yaşamaz.
     
  2. serkan_48

    serkan_48 Profesyonel Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.243
    Beğenilen Mesajları:
    6.111
    Ödül Puanları:
    2.408
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    İklimlendirme teknikeri
    Bulunduğu Yer:
    Antalya
    Aradaki Tekirdağ servis linklerinin konuyla alakasi ne acaba merak ettimde?
     
    arkaplan ve sami inci bunu beğendi.
  3. arkaplan

    arkaplan Paylaşımcı üye

    Katılım:
    26 Şubat 2011
    Mesajlar:
    1.249
    Beğenilen Mesajları:
    663
    Ödül Puanları:
    108
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba ,
    hem ticaret hem ziyaret herhalde
    tarih 13,12,2017 saat 12,27 itibariyle
    her iki sitede de
    web sitesinde , gerekli bilğiler ( adres vs gibi )
    diğer
    whois araştırmada ise firma isim ve adres yok ( gizlenmiş )
    sizce ne imajı veriyor ?

    Sn @hazalkarakaya
    Öneridir !!!
    imaj ( güvenirliilk )
    temsil ettiğiniz firmanızın , açıklayıcı bilğilerinizi yayınlamanız !!!

    Kolay Gelsin .
     
    Son düzenleme: 13 Aralık 2017
Yüklüyor...
Benzer Konular
  1. yavuzbatyir
    Mesaj:
    0
    Görüntüleme:
    119
  2. ismaildoganw
    Mesaj:
    12
    Görüntüleme:
    674
  3. bymehdix
    Mesaj:
    3
    Görüntüleme:
    17.764
  4. uzunhasan1
    Mesaj:
    11
    Görüntüleme:
    1.419
  5. uçak16
    Mesaj:
    3
    Görüntüleme:
    379
  6. veli125
    Mesaj:
    16
    Görüntüleme:
    2.236
  7. White00
    Mesaj:
    13
    Görüntüleme:
    1.115
  8. K_U_Z_E_Y
    Mesaj:
    20
    Görüntüleme:
    1.343
  9. erdvil
    Mesaj:
    5
    Görüntüleme:
    838
  10. aykuttt1
    Mesaj:
    2
    Görüntüleme:
    911

Sayfayı Paylaş