motor devrelerinde kakş

jinxnao

Üye
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
75
Puanları
1
Yaş
39
arkadaşlar motor devrelerinde kakş neden kullanılmıyor? veya kulllanılır mı? eğer kullanılmıyorsa neden diye soracaktım ...
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Kaçak akım şalteri denildiğinde,genelde,insan koruması için 30 mA,yangın koruma için 300
mA lik şalterler akla gelmektedir.Motorların ( özellikle büyük güçlü ) zati kaçak akımları,bu
değerler üzerinde olacağı için,bu anlamda bağlanan kaçak akım şalterlerinin kullanılmasının
bir yararı yoktur.Motorda olan izolasyon sorunları için,istenilir ise,daha büyük akım
( 3-30 Amp. ) korumalı şalterler ( Paket şalter tipi veya toroid tipi ) kullanılabilir.
 
son söylediğiniz şalterler tam olarak hangileri oluyor? akım korumalı şalter ve pako şalter (bu şalterler nasıl koruma yapabiliyor ki?)
 
Simens 3VL911.-5GA.. serilerini ve Merlin Gerin EZCV250H4...,29210-29212 vs şalterlerini
incelemeniz gerekiyor.Legrand ve Moellerde de benzer şalterler vardır.Simensin,59.
sayfasını,MG nin 20 ve 25 nci sayfalarını inceleyebilirsiniz.
 

Ekli dosyalar

  • Salt_ve_Enstalasyon_Teknigi_liste_20090420.pdf
    4.7 MB · Görüntüleme: 11
  • MG-Ekim 2009.pdf
    4.9 MB · Görüntüleme: 11
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
128,248
Mesajlar
916,169
Kullanıcılar
450,059
Son üye
Erentrik

Yeni konular

Geri
Üst