Mitsubishi srk52he-2 motor değişimi

samhey

Üye
Katılım
17 Kas 2021
Mesajlar
14
Puanları
1
Yaş
56
İyi akşamlar 2005 yılında almış olduğum Mitsubishi srk52he-2 modeli klimanın motorunun devreye girmemesi nedeniyle Arçelik marka motor değişimi yapıldı ancak klima soğukta çalışıyor sıcakta çalışmıyor gelen usta dış ünite bağlantılarını gelen servis daha önce söktüğü için bağlantıları bahane ederek klimayı çalıştırmadan bıraktı bu durumda cıhazın sıcak modunda çalışmama sebebi ne olabilir bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
O usta kaçmış gitmiş anlaşılan. Oyle bir bahane olmaz. Klimayı bağlamayı bilmiyor ise niye kompresor motorunu değiştirmiş?
 
O usta kaçmış gitmiş anlaşılan. Oyle bir bahane olmaz. Klimayı bağlamayı bilmiyor ise niye kompresor motorunu değiştirmiş?
Biraz öyle ama bu durumda ne yapacağımı şaşırdım dış ünite bağlantıları için servisi aradım onlarda şuan müsait olmadıklarını söylüyorlar dış ünite şeması olsa bir şekilde birine yaptırırım.
 
Biraz öyle ama bu durumda ne yapacağımı şaşırdım dış ünite bağlantıları için servisi aradım onlarda şuan müsait olmadıklarını söylüyorlar dış ünite şeması olsa bir şekilde birine yaptırırım.

Dış unite kapağında genelde her markada olur.

Olmadi klemens resmini atın bir bakalim. Hem iç hem dış unite klemens resimlerini atın.

Çözemez isek servis arkadaşlar var sorarız.
 
Dış unite kapağında genelde her markada olur.

Olmadi klemens resmini atın bir bakalim. Hem iç hem dış unite klemens resimlerini atın.

Çözemez isek servis arkadaşlar var sorarız.
Fotoğraf atarsan yardımcı oluruz. Cihaz on off ise büyük ihtimalle 4 yollu vana kablolari sökük. Klimanin kapağını aç. İnternetten 4 yollu klima vanası fotoğraflarına bak. Üzerinde bobin var. 2 tanesi siyah kablo olması lazım. Kablonun birisi kapasitore girer diğeri iç üniteden gelen 4 yada 3 veya 5 nolu klemenstedir. Ucu genelde kapasitorden sökerler. Öyle ise boşta olan kabloyu kapasitorun c ucuna tak.
 
Fotoğraf atarsan yardımcı oluruz. Cihaz on off ise büyük ihtimalle 4 yollu vana kablolari sökük. Klimanin kapağını aç. İnternetten 4 yollu klima vanası fotoğraflarına bak. Üzerinde bobin var. 2 tanesi siyah kablo olması lazım. Kablonun birisi kapasitore girer diğeri iç üniteden gelen 4 yada 3 veya 5 nolu klemenstedir. Ucu genelde kapasitorden sökerler. Öyle ise boşta olan kabloyu kapasitorun c ucuna tak.
Yarın durumu ustaya anlatmaya çalışacam olmasa yardım için tekrar yazarım
 
Yarın durumu ustaya anlatmaya çalışacam olmasa yardım için tekrar yazarım
Klimanın ana kartı bu bağlantı noktaları nasıl olacak
Fotoğraf atarsan yardımcı oluruz. Cihaz on off ise büyük ihtimalle 4 yollu vana kablolari sökük. Klimanin kapağını aç. İnternetten 4 yollu klima vanası fotoğraflarına bak. Üzerinde bobin var. 2 tanesi siyah kablo olması lazım. Kablonun birisi kapasitore girer diğeri iç üniteden gelen 4 yada 3 veya 5 nolu klemenstedir. Ucu genelde kapasitorden sökerler. Öyle ise boşta olan kabloyu kapasitorun c ucuna tak.
Klimanın ana kartı bu bağlantı noktaları nasıl olacak
Anakart bu
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20211118-WA0000.jpg
    IMG-20211118-WA0000.jpg
    208.3 KB · Görüntüleme: 19
  • IMG-20211118-WA0000.jpg
    IMG-20211118-WA0000.jpg
    208.3 KB · Görüntüleme: 14
Son düzenleme:
Bağlı sorun yok
Bağlı ise enerji geliyor mu 4 yollu ya. Enerji geliyor ama çekmiyor ise 4 yollu arızalı olabilir. Denemek için 4 yollu bobin uçlarına 220 verin. Çekerse bobin sağlam. Çekmese bobin arızalı. Bir ihtimal 4 yollu vana kendisi arızalı. Baska bir ihtimal dis kart yada iç kart arızalı.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,229
Mesajlar
915,975
Kullanıcılar
450,020
Son üye
onur3647382

Yeni konular

Geri
Üst