Bu tip videoları izleyiniz biraz kafa karışabilir
Bu işler böyle yürümüyor ,
firma satışı genel ürün kurulmu ücretli diyor ,
ürün firması ile ürün satan firma ücretsiz servis anlaşması var servis hayır diyor para alırım diyor
şikayet ediliyor ,
ana firma hayır servis gelecek kuracak para almadan .
servis gelecek ama ürün alıcı tarafından açıılıp kuruuyor bu sırada servisten telefon geliyor gelmeyin deniyor
ve daha önce garanti başlanğıcı ana firma merkezinden tüm işlemleri yapılıyor .
servis için servis parası almak için ürün seri numarasını istiyor bilmiyor ki buraya servis vermedin ana firma servis bedelini fabrikadan alacak hayır , fabrikada biliyor ama bu işler böyle yürüyor .
gelelim ana konuya şimdi bir arıza çıktı garantide bile olsa diyelim ,
şimdi oturdun servisin kucağına servisin ahlakına kalmış .
diğer pencere sistemi üründe başıma gelen fabrikaya tel ediyorum şikayet üzerine şikayet arızayı gidermek için söz geçiremiyor niye çok satan bayi olduğu için müşteriyi miyor , bizler bilinçsiz oluktan sonra ( ata sözü )
kolay gelsin ,sağlıcakla kalın .