Jenaratör Kumanda Sorusu

semih256

Üye
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
22
Puanları
1
Yaş
39
arkadaslar sizlerden bir ricam olacak elimde bırtane marslı benzınlı bır jenarator var bunu elektrikler kesıldıgınde 10 sn sonra devreye almak ıstıyorum geldıgınde ıse 10 sn sonra devreden cıkmasını ıstyorum ben kafamda canlandırdım ve bırde sıze dansmak ıstedım elınızde seması olan arkadaslar varsa veya bu konuda bılgısı olan arkadaslar varsa yardımlarını rıca edıyorum saygılarımla
cok acil
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
mesut hocamın eklediği transfer kumanda şemasını incele
sitede jeneratör transfer diye arama yap birçok bilgi var
 
Son düzenleme:
Istersen bende şema var verebilirim
 
Motor tesisatını revize etmen gerekli.Marş rolesi,stop rolesi ilava etmelisin.Birda jeneratör kontrol ünitesi datacomdan dkg 205 işini gayet iyi görür.Transafer panosuda yapmalısın.
 
tsk arkadaslar hallettım gayet guzel oldu cok kapsamlı bırsey yapmadım ama en azından sorunsuz devreye gırıp cıkıyor ben bunu kalorıforde devır daim motorları ıcın kullandım yanı jenarator kalerıforun yananında saylır soguk havalarda govde ısısı cok onemlıdır sıcak ortamda oldugu ıcın rahatca devreye gırıyor bır problem cıkarmıyor ama yanlız bu ıs rısklı jenarator fırması dahı kesın garantı vermıyor elktrıkler kesldgınde devreye gırecek dıye o yuzden rısk cok yuksek yardımcı olan herkeze cok tesekkurlerımı sunuyorum
 
ilerde bu sistem sorun yaratır! benzinli jeneratörde yakıt yolunu kesecek bır elektrovalf kullanmalısın . yoksa benzin kartere (motor yagına) sızar ve yag musiri bunu algılar ve jeneratör calısmaz..
 
ilerde bu sistem sorun yaratır! benzinli jeneratörde yakıt yolunu kesecek bır elektrovalf kullanmalısın . yoksa benzin kartere (motor yagına) sızar....

Buraya kadar yazdıklarına katılıyorum yağ sensörü sadece karterdeki sıvı miktarı azaldığında ateşlemeyi keserek motorun durmasını sağlar,sıvı fazla olduğunda herhangi bir işlem yapmaz tabiki karterde benzin yağ karışımı çok fazla olursa mekanik olarak sıkışacağından motor çalışmaz.
Ayrıca benzinli motorlarda beklemeden kaynaklı benzin bozulmasına sık raslanır öncelikle karburatörden başlar ve daha uzun sürelerde depodaki yakıt da bozulur bu sebeble depoda fazla yakıt tutulmaması ve olan yakıtında en az ayda bir jeneratör çalıştırılarak harcanması yani yakıt devirdaimi sağlanması gerekir, bunun yanında bir şekilde oluşacak yakıt kaçağının hoş olmayacak sonuçları olabilir.Bu sebeble benzinli jeneratörler otomatik çalıştırmaya pek uygun değillerdir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
şuanlık bi sorun yok arkadaslar bemde dedıklerınıze katılıyorum buyuk sorunlar cıkıcak ama panoda veya motoeda erhangı bır sıkıntı yok zaten benzın hortumu uzerıne valf koydum arkadaslar valf olmadan zaten motor calısmıyor cok benzın geldıgınden boguluyo motor
 

Forum istatistikleri

Konular
128,198
Mesajlar
915,778
Kullanıcılar
449,981
Son üye
Muhammeddt

Yeni konular

Geri
Üst