Inverter için motor koruma şalteri şeçimi

ENES İNAN

Üye
Katılım
14 May 2020
Mesajlar
37
Puanları
1
Yaş
31
Herkese merhaba her hangi bir sürücü ile sürülen motorda motor koruma şalterini motor değerlerine göre mi yoksa inverterin giriş amperi ne göre mi seçmemiz gerekiyor teşekkür ederim cevaplarınız için
Örneğin motorum 7.5 kw 14.4 max amper etiket degeri vede 7.5 kw sürücüm var enerji giriş amperi 21.4 motora göremi yoksa invertere göremi secım yapmalıyım.
 
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Ekte sürücü pdflerinde seçmeniz gereken sigorta değerleri genellikle mevcuttur. TMŞ yerine hızlı sigorta seçmeniz daha iyi olacaktır.
 

Ekli dosyalar

  • Sürücü Sigorta Seçimi.JPG
    Sürücü Sigorta Seçimi.JPG
    103.1 KB · Görüntüleme: 173
Ekte sürücü pdflerinde seçmeniz gereken sigorta değerleri genellikle mevcuttur. TMŞ yerine hızlı sigorta seçmeniz daha iyi olacaktır.


Ek bilgide,sigorta olarak gG görünüyor.Bu tip,
normal sigortadır.Hızlı ( önerilen / önerilmesi gereken ) gS veya aR ( hızlı tip ) olmalı değilmi ?
 
Ekte sürücü pdflerinde seçmeniz gereken sigorta değerleri genellikle mevcuttur. TMŞ yerine hızlı sigorta seçmeniz daha iyi olacaktır.
BENIM SORMAK İSTEDIGIM SEÇİMİ SÜRÜCÜYE GÖREMİ MOTORA GÖREMİ YAPMALIYIM
 
Sürücüye göre yapılması gerekiyor.
Ek bilgide,sigorta olarak gG görünüyor.Bu tip,
normal sigortadır.Hızlı ( önerilen / önerilmesi gereken ) gS veya aR ( hızlı tip ) olmalı değilmi ?

Sami ustam bu serinin dokümanında normal ve hızlı olarak gösteriyor . Benim tercihim her zaman hızlı olandan yanadır. Şebeke problemleri ile çok karşılaştım.
 

Ekli dosyalar

  • FC-302 Design Guide 0,25-75KW.pdf
    1.1 MB · Görüntüleme: 26
  • FC-302 Design Guide 90-710KW D ve E Kasa.pdf
    490.8 KB · Görüntüleme: 9
Sigorta,cihazı değil ! devreyi korumak için
kullanılır.Sürücünün içinde kendi koruması
yoksa,haricen termik koruma yapılmalıdır.Bu-
nun akımını motor akımı ne ise onagöre yap-
mak gerekir.
 
Öncelik hızlı sigorta olmalı. Kesme kapasitesi 120 kA olanlar. Motor koruma seçmen gerekiyorsa ise
sürücüye göre seçmende veya motora göre seçmen de sıkıntı yok. Katalog değerler maksimum değerlerdir.
Motor koruma termik değil manyetik özellik de olmalı.
 
Bir sürücü ile kontrol edilen motora Motor koruma şalteri koymaya gerek yok diye biliyorum. Tabi sürücü girişine sigorta konulur da MKŞ neden?
 
Bir sürücü ile kontrol edilen motora Motor koruma şalteri koymaya gerek yok diye biliyorum. Tabi sürücü girişine sigorta konulur da MKŞ neden?
Pano dizayn ederken MKŞ yer tasarrufu sağlıyor. Baraya geçme aparatları filan kullanarak. Ayrıca panonun kesme kapasitesini düşürmemek için MKŞ kullanılıyor.
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
127,969
Mesajlar
913,977
Kullanıcılar
449,614
Son üye
Canipk

Yeni konular

Geri
Üst