Ar-kur-Tek
Profesyonel Üye
- Katılım
- 3 Nis 2016
- Mesajlar
- 1,722
- Puanları
- 756
- Yaş
- 49
1: Kompresyon testi supap sağlığını %100 ele vermez.Supaplar sağlamdır ama segmanlar kaçırıyordur.
2: Motorda patlama varsa avansa ateşlemeye yakıta bağlı olabilir.Hepsi bir yana montaj hatası bile çıkabilir nedeni.
3:Ayrıca potansiyometre dediğiniz yer neresi? gaz kelebeği mi? Eğer gaz kelebeği ise kablolara iyi bakın kopma yada şasi olabilir.içten kopma varsa anlayamayabilirsiniz.
4:Aşırı yakıt sarfiyatı varsa fakir değil zengin karışımdan şüphelenin.Aracı hararetini gözlemlediniz mi?
5:MAF sensörünü niye iptal ettiniz? ECU Maf sayesinde araca giren havayı ölçer ve ona göre yakıt ayarlamasını yapar.Eğer maf iptal edildi ise fazla yakması da düzensiz çalışmasıda gayet normal.
6:Videoyu izleyince fark ettim.O çalışma normal değil.supap ayarlarına da baktırın.
Birde merak ettim değiştirdiğiniz kapak sıfır mı çıkma mı? yada işlem görmüş (taşlanmış) bir kapak mı?
2: Motorda patlama varsa avansa ateşlemeye yakıta bağlı olabilir.Hepsi bir yana montaj hatası bile çıkabilir nedeni.
3:Ayrıca potansiyometre dediğiniz yer neresi? gaz kelebeği mi? Eğer gaz kelebeği ise kablolara iyi bakın kopma yada şasi olabilir.içten kopma varsa anlayamayabilirsiniz.
4:Aşırı yakıt sarfiyatı varsa fakir değil zengin karışımdan şüphelenin.Aracı hararetini gözlemlediniz mi?
5:MAF sensörünü niye iptal ettiniz? ECU Maf sayesinde araca giren havayı ölçer ve ona göre yakıt ayarlamasını yapar.Eğer maf iptal edildi ise fazla yakması da düzensiz çalışmasıda gayet normal.
6:Videoyu izleyince fark ettim.O çalışma normal değil.supap ayarlarına da baktırın.
Birde merak ettim değiştirdiğiniz kapak sıfır mı çıkma mı? yada işlem görmüş (taşlanmış) bir kapak mı?
Son düzenleme: