saftilki
Üye
- Katılım
- 3 Kas 2009
- Mesajlar
- 652
- Puanları
- 31
- Yaş
- 45
selamun aleykum:
bu aracın silindir üst kapağı değişti, ve olan oldu,
varan 1 trafikte stop etmeye başladı, ardından yakıt tüketimi 2 katına çıktı lpg de 80 kuruşlarda
ardından bobin kesti, delphi marka bobin aldım taktım bu seferde patlatmalar başladı emme manifoltundan
motor kamyon gibi çalışıyordu tamirciden çıktığında, araştırmalar yaptım ve 5w30 mobil 3000 koydum
o tamirci denen usta bozuntusu şanzıman yağı gibi kalın bir yağ koymuş nescafe gibide rengi vardı, neyse motorda ses kesildi
buji tırnaklarını 065 yaptırdım olmadı platinum aldım kablo aldım olmadı, 2. kez bosh buji aldım olmadı
potansiyometreden dedim ondan da çıkmadı orjinalini geri taktım,
boğazı komple dağıtıp temizledim
oksijen sensörü arızalı çıktı yeniledim, hatta yanlış bağlantı vardı, resetlemeyi defalarca denedim,
tekrar orjinal bobin aldım patlatma %80 azaldı ama yine gün ve gün artıyor
lpg mikseri değişti
araç tek nota cfi motor 99 md
potansiyometreden ufak bir dokunuşla 1 gün rahat ediyorum
rampalarda kerkiniyor yığıp bırakıyor patlatıyor bayılınca
30 usta gezmişimdir, beyin konusunda araştırma yaptım MA1.7 sanırım bunlar 3 pin diye geçiyor,
elm 327 var 1.5 v olanından, 3 pin ile konnektör kuabilirmiyiz?
ne beyinciler bakıyor ne enjeksiyoncu nede karburatörcü çözebiliyor
yardım lazım usta lazım, cebimi kuruttu artık
bu aracın silindir üst kapağı değişti, ve olan oldu,
varan 1 trafikte stop etmeye başladı, ardından yakıt tüketimi 2 katına çıktı lpg de 80 kuruşlarda
ardından bobin kesti, delphi marka bobin aldım taktım bu seferde patlatmalar başladı emme manifoltundan
motor kamyon gibi çalışıyordu tamirciden çıktığında, araştırmalar yaptım ve 5w30 mobil 3000 koydum
o tamirci denen usta bozuntusu şanzıman yağı gibi kalın bir yağ koymuş nescafe gibide rengi vardı, neyse motorda ses kesildi
buji tırnaklarını 065 yaptırdım olmadı platinum aldım kablo aldım olmadı, 2. kez bosh buji aldım olmadı
potansiyometreden dedim ondan da çıkmadı orjinalini geri taktım,
boğazı komple dağıtıp temizledim
oksijen sensörü arızalı çıktı yeniledim, hatta yanlış bağlantı vardı, resetlemeyi defalarca denedim,
tekrar orjinal bobin aldım patlatma %80 azaldı ama yine gün ve gün artıyor
lpg mikseri değişti
araç tek nota cfi motor 99 md
potansiyometreden ufak bir dokunuşla 1 gün rahat ediyorum
rampalarda kerkiniyor yığıp bırakıyor patlatıyor bayılınca
30 usta gezmişimdir, beyin konusunda araştırma yaptım MA1.7 sanırım bunlar 3 pin diye geçiyor,
elm 327 var 1.5 v olanından, 3 pin ile konnektör kuabilirmiyiz?
ne beyinciler bakıyor ne enjeksiyoncu nede karburatörcü çözebiliyor
yardım lazım usta lazım, cebimi kuruttu artık