Draftsightta blokladım nesnenin layeri bozuluyor

Katılım
1 Mar 2023
Mesajlar
5
Puanları
1
Yaş
26
Draftsight programında çizdiğim çizgileri layerlayıp sonra blokladığımda, bloklanan nesnenin katmanı 0 değil Tb_tmp_1 gibi saçma sapan bir katman oluyor ve bu katmanı program kendi oluşturuyor. Her bloklamada bu oluyor çizimde yüzlerce bu şekilde katman oluşuyor kendi kendine. Bu bloklama hatasını nasıl düzeltebilirim? Kendi kendine neden katman oluşturuyor?
 
DraftSight'ın kendi kendine Layer oluşturma sorunu genellikle blok oluşturma sırasınsa yapılan ayarlardan kaynaklanıyor.
Blok oluşturmadan önce, tüm çizimlerin Layer'larını kontrol edin ve gerekirse uygun Layer'lara taşıyın.
Blok oluştururken, nesnelerin Layer'larını koruduğunuzdan emin olun.

DraftSight'ta, blok oluştururken "Convert to Block" seçeneğini kullanarak, mevcut nesnelerin Layer'larının korunmasını sağlayabilirsiniz.

Blok referansının içini açın (explode).
Nesnelerin Layer'larını kontrol edin ve gerekirse doğru Layer'lara taşıyın.
Yeniden blok oluşturun ve blokun doğru Layer'larda olduğundan emin olun.

"Block Manager" kullanarak mevcut blokları ve Layer'larını kontrol edin. Gereksiz Layer'ları temizlemek için "Purge" komutunu kullanın.

Tüm nesnelerin doğru Layer'larda olduğundan emin olun.
Gerektiğinde nesnelerin Layer'larını değiştirin.

"Block" komutunu kullanarak blok oluşturun.
Blok oluşturma penceresinde, Layer ayarlarını kontrol edin ve gerekirse "Convert to Block" seçeneğini işaretleyin.

Blok referansını seçin ve "Explode" komutunu kullanarak içini açın.
Nesnelerin Layer'larını kontrol edin ve doğru Layer'lara taşıyın.
Yeniden blok oluşturun ve Layer ayarlarını kontrol edin.

"Purge" komutunu kullanarak gereksiz Layer'ları ve diğer verileri temizleyin.

Kolay gelsin
 
DraftSight'ın kendi kendine Layer oluşturma sorunu genellikle blok oluşturma sırasınsa yapılan ayarlardan kaynaklanıyor.
Blok oluşturmadan önce, tüm çizimlerin Layer'larını kontrol edin ve gerekirse uygun Layer'lara taşıyın.
Blok oluştururken, nesnelerin Layer'larını koruduğunuzdan emin olun.

DraftSight'ta, blok oluştururken "Convert to Block" seçeneğini kullanarak, mevcut nesnelerin Layer'larının korunmasını sağlayabilirsiniz.

Blok referansının içini açın (explode).
Nesnelerin Layer'larını kontrol edin ve gerekirse doğru Layer'lara taşıyın.
Yeniden blok oluşturun ve blokun doğru Layer'larda olduğundan emin olun.

"Block Manager" kullanarak mevcut blokları ve Layer'larını kontrol edin. Gereksiz Layer'ları temizlemek için "Purge" komutunu kullanın.

Tüm nesnelerin doğru Layer'larda olduğundan emin olun.
Gerektiğinde nesnelerin Layer'larını değiştirin.

"Block" komutunu kullanarak blok oluşturun.
Blok oluşturma penceresinde, Layer ayarlarını kontrol edin ve gerekirse "Convert to Block" seçeneğini işaretleyin.

Blok referansını seçin ve "Explode" komutunu kullanarak içini açın.
Nesnelerin Layer'larını kontrol edin ve doğru Layer'lara taşıyın.
Yeniden blok oluşturun ve Layer ayarlarını kontrol edin.

"Purge" komutunu kullanarak gereksiz Layer'ları ve diğer verileri temizleyin.

Kolay gelsin
Maalesef yönlendirmelerinizi denedim ama düzelmedi
 

Forum istatistikleri

Konular
128,610
Mesajlar
919,013
Kullanıcılar
450,611
Son üye
batbat

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst