buzdolabı parçası

o zaman gazı mı bitmiş hocam.buradan bu sonuç mu çıkıyor?
gazı bitmiş olursa ,üst bölümdeki petek yine karlanma yapar mı,yani buz tutar mı?

Soğutma sistemleri kapalı devre devir dağim sistemleridir bu sistemlerdeki gaz kaçak (delik ) olmadıgı müddetce sonsuza kadar döngü yapar, yani gaz bitmez.
Gazı sıkıştıran piston , sibop ,kol gibi mekanik aksamlar aşınırsa ürettikleri basıncın bir bölümü geri kaçar bu sebepten sistem çalışıyor görünsede soğutma yavaş yavaş azalır. bu yeterli basınç oluşmaması soğutmayı geriye çeker soğutma verimi düşer.
 
Soğutma sistemleri kapalı devre devir dağim sistemleridir bu sistemlerdeki gaz kaçak (delik ) olmadıgı müddetce sonsuza kadar döngü yapar, yani gaz bitmez.
Gazı sıkıştıran piston , sibop ,kol gibi mekanik aksamlar aşınırsa ürettikleri basıncın bir bölümü geri kaçar bu sebepten sistem çalışıyor görünsede soğutma yavaş yavaş azalır. bu yeterli basınç oluşmaması soğutmayı geriye çeker soğutma verimi düşer.

sn alfa romeo
Gazı sıkıştıran piston , sibop ,kol gibi mekanik aksamlar motorun içinde mi? bunları tamir etme imkanı olur mu?olmazsa değişim maliyeti ne olur?
 
Bu saydıgım malzemeler tamamı motorun içindedir motor degişimi çözülebilirmotor da cıkma 70tl yenisi 110tl dir ama bunları degiştirmek teknik ekipmanla mümkündür
gaz takımı
vakum motoru
oksijen kaynagı
gibi takımlara ihtiyaç vardır bu nedenle servis ihtiyacınız var.
 
Sn prose
Buzdolabı motoru ekovat kapalı sistemdir,müdahale edilemez. Motorun değişimi için boru ve elektrik bağlantılarının sökülmesi gerekir. Boru bağlantıları oksijen kaynağı ile sökülürken sistemde kalan gaz iç basınçla boşalır fakar sistem içinde bir miktar gaz kalır bunun vakum sistemi ile çekildikten sonra uygun gaz olması gereken miktarda verilir bu çok hassas yapılması gereken bir işlem olup ancak uzman müdahalesi ile gerçekleştirilebilir.Ayrıca sistemdeki gazın nemini alan drayer denen parçanın da değişmesi gerekir ki bu işlemda oksijen kaynağı ile yapılır.Piyasada ben hallederim abi diyen kişilere itimat etmemenizi tavsiye ederim.Yapılan işlemin garantisi açısından da yetkili servis müdahale etmeli. Bu arada Alfa romeo'ya verdiği değerli bilgiler ve paylaşımları için teşekkür ederim.
 
bu konuda bilgilerini bizimle paylaşma nezaketini gösteren tüm arkadaşlara ben de teşekkür ederim.
 
bunlara ek olarak bir de şunu sorabilir miyim?

motordaki sibop yada diğer iç arıza durumunda petek yine karlanma ve buz tutma yapar mı?yoksa karlanma sadece resistansla ilgili midir?
 
Karlanma ve buz tutma : eger rezinstans devreye girmiyorsa ,yeterli sogutma yoksa ,defroz yapamıyorsa ,kapı açık kalıyorsa oluşur .
 

Forum istatistikleri

Konular
128,179
Mesajlar
915,658
Kullanıcılar
449,940
Son üye
yavuzturan

Yeni konular

Geri
Üst