BULAŞIK MAKİNASI 3 defa kart arızası verdi. sebebi ne olabilir ?

murattsvl

Üye
Katılım
19 Mar 2024
Mesajlar
3
Puanları
1
Yaş
50
Sıfır BULAŞIK MAKİNASI 1,5 ay sonra anakart arızası verdi. Makina değişti. Bir kaç ay sonra tekrar anakart arızası verdi. Bu sefer firma kart değişimi yaptı.


1 inci makina arızası:

2 inci ve 5 inci program içinde kendi kendine kapanma
servis test yaptı anakart arızası değişim isteyeceğiz dedi ve makina değişti.


2 inci Makina arızası

2 inci program bitmeden kapanıp uzun bir süre hiç çalışmadı.

30-40 dakika sonra çalıştı ...5 inci programda(30 dk lık) kez çalıştırdım. Her seferinde bitmesine bir kaç dk kala kapandı

Üzerinden yarım gün falan geçtikten sonra yıkama bitmeden (30 dk lık program )1 dk kala 28 dk dan geri başlayıp süreyi olan dışı kısa sürede bitiriyordu. Bu süre zarfında 1 kez pompa sesi, 1 kez pompa ve su sesi geliyordu

Bu şekilde idare ettik.

2. Makina kart değiştikten sonra

2 programda(1 saat 41 dk lık program) bitmesine 51 dk kala kapandı . Bir daha çalıştıramadım . Sigortayı kapatıp 10 dk bekleme rağmen çalışmadı

Bu arada uzatma ile banyo çamaşır MAKİNASI prizinden elektrik aldım . Gene çalışmadı

o şekilde 40 dk falan geçtikten sonra çalıştı

(kendi prizinde)Bu sefer 5 inci programda denedim .(30 dk lık program) bitmesine 21 dk kala kapanıp bir daha çalışmadı.

program başlangıcında sol ön alttan değişik zayıf bir ses geldi pervane sürtme sesi gibi

Bu sefer kendi prizinde fişi ters çevirdim. normal çalıştı normal seslerini çıkardı ve normal sürede bitirdi derken ters fişte sorun çıktı

parlatıcı full olmasına rağmen parlatıcı bitti uyarı ışığı yandı. ışık kendi kendine söndü

Bu belirtiler göz önüne alındığında;

arıza;
makina da mıdır ?
prizdemidir?
sigorta da mıdır?
sigorta ile priz arasındaki elektirk kablosunda mıdır

teşhis için hangi aşamaları takip etmem gerekir
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Marka model garanti durumu? toprak var mı yok mu?
 
Altus AL 445NİX, Inox ,5 Programlı, dijital panel. Makine geçen Eylül'de alındı .yeni makine Ekimde montaj oldu. fabrika 2 inci değişimi onaylamadı . onarım uygun dedi . mecburen kabul ettik. gene aynı arızaları ilave leri ile beraber verdi.topraklama olup olmadığını bilmiyorum. yönetime kayıt açtırdım.bakacaklar. Çamaşır makinesinde vida üzerinde kontrol kalemi Işık vermedi ,çalışır vaziyette . Bu iki makina hariç hiçbir cihazımda problem yaşamamıştım önceki bulaşık makinemde hiç sorun yaşamadım tam olarak susana kadar
 
Son düzenleme:
altus arçelik malıdır kartı da arçelik beko ortak kullanım kartıdır bilemiyorum tabi
 
Makinanızın elektronik kartı, veya karta enerji sağlayan parazit filtresi problemlidir. Isıtma ve kurutma esnasında oluşan buhar zamanla karta sirayet eder. Lg bu durumdan dolayı kartları silikon tabaka ile kaplamıştır.
Müşteri makinasında problem olur ve marka ürün değiştirir. Sizden aldığı bozuk ürünü tamir edip başka bir değişimde kullanır; size gelen de başka bir değişimden gelen tamirli üründür durumunu defalarca yaşamış biriyim. Her markayı bu durumda yargılamam doğru ve etik değil, elbette işini hakkıyla yapan kurumlar da var.
Selametle.
 
Makinanızın elektronik kartı, veya karta enerji sağlayan parazit filtresi problemlidir. Isıtma ve kurutma esnasında oluşan buhar zamanla karta sirayet eder. Lg bu durumdan dolayı kartları silikon tabaka ile kaplamıştır.
Müşteri makinasında problem olur ve marka ürün değiştirir. Sizden aldığı bozuk ürünü tamir edip başka bir değişimde kullanır; size gelen de başka bir değişimden gelen tamirli üründür durumunu defalarca yaşamış biriyim. Her markayı bu durumda yargılamam doğru ve etik değil, elbette işini hakkıyla yapan kurumlar da var.
Selametle.
2 inci makinayı değiştirmeyi kabul etmediler. mecburen kart değişimini kabul ettim. kart değişti akşam makina 51 dk kala kendini kapattı ve uzun bir süre çalışmadı. 1 saat falan geçtikten sonra çalıştı kendini kapatarak çalıştı . ters fişte normal çalıştı . derken ters fişte de sorun yaptı. sıfırlamak yerine (30 dk lık programda )28 dk dan başladı.1 kez pompa sesi , 1 kez az su sesi ve pompa sesi geldi. 2 inci turdan sonra sıfırlayıp bitirdi.

1 kez parlatıcı ışığını yakıp söndürdü
1 kez alt sol tabandan zayıf plastik pervane sesi geldi sanırım . 4 aydır falan daha önce bu sesi duymadım

şu anki durumu bazen normal sıfırlayıp bitiriyor bezen 28 dk dan tekrar başlıyor

Bu gün servis gelecek . Ne olacak bilmiyorum

Elimde faturadan başka belge yok . hepsi digital ortamda imiş . link istiyorum vermiyorlar

Bu şekilde mahkemeye gidebilirmiyim
2 inci makinayı değiştirmeyi kabul etmediler. mecburen kart değişimini kabul ettim. kart değişti akşam makina 51 dk kala kendini kapattı ve uzun bir süre çalışmadı. 1 saat falan geçtikten sonra çalıştı kendini kapatarak çalıştı . ters fişte normal çalıştı . derken ters fişte de sorun yaptı. sıfırlamak yerine (30 dk lık programda )28 dk dan başladı.1 kez pompa sesi , 1 kez az su sesi ve pompa sesi geldi. 2 inci turdan sonra sıfırlayıp bitirdi.

1 kez parlatıcı ışığını yakıp söndürdü
1 kez alt sol tabandan zayıf plastik pervane sesi geldi sanırım . 4 aydır falan daha önce bu sesi duymadım

şu anki durumu bazen normal sıfırlayıp bitiriyor bezen 28 dk dan tekrar başlıyor

Bu gün servis gelecek . Ne olacak bilmiyorum

Elimde faturadan başka belge yok . hepsi digital ortamda imiş . link istiyorum vermiyorlar

Bu şekilde mahkemeye gidebilirmiyim
birde ürünü CarrefourSA'dan aldım . 2 inci makinayı marka gönderdi. dava ederken satın aldığım yeri mi markayı mı göstermem gerekiyor . Internetten tüketici hakem heyetine başvururken istenilen vergi numarası Mersis numarası Gibi bilgileri markadan alacağımı düşünüyorum. Direkt kaymakamlık bünyesindeki Tüketici Hakem heyetine gitmem gerek sanırım. Elimde istenen bilgiler olmadan nasıl başvuru yapacağım
 
Son düzenleme:
Elimde faturadan başka belge yok . hepsi digital ortamda imiş . link istiyorum vermiyorlar

Bu şekilde mahkemeye gidebilirmiyim
İlgili belge telefonunuza sms ile gelmek zorundadır. Sms'de belgenin içeriğine ait link bulunuyor. Tüketici hakem heyetine gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz ve kazanırsınız.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,191
Mesajlar
915,733
Kullanıcılar
449,965
Son üye
Pentium55

Yeni konular

Geri
Üst