brülör hakkında

antalyalim

Üye
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
33
Puanları
1
Yaş
39
Konum
Antalya
arkadaşlar çalıştığım kurumda alarko ms5 -1vzdu brülör var.arızası:
---durduktan sonra içeriye tazyiksiz bir şekilde fuel oil akıtıyor.yakıt pompa basıncı 18 bara ayarladım. memesini ve meme hamilinivede namludaki pim yay piston takımını değiştirdim .sorun yine aynı .ne kadar filtre varsa temizledim sorunu çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
brulor calışmaya başladığında pistonu basınçladırıp yakıt akışını sağlayan bir solenoid valf var Brulor durduğunda solenoid tam kapatmıyor veya sızdırıyor olabilir kontrol etmeni tavsiye ederim
kolaygelsin
 
brulor calışmaya başladığında pistonu basınçladırıp yakıt akışını sağlayan bir solenoid valf var Brulor durduğunda solenoid tam kapatmıyor veya sızdırıyor olabilir kontrol etmeni tavsiye ederim
kolaygelsin

arkadaşın dediği gibi bürlör yakıtı ,yakıt selenoid valfi çekerse memeye ulaşır. eger selenoid enerjili kalıyorsa yada selenoidin kontrol ettiği göbek şişmiş ve selenoidin kapanmasına engel oluyorsa bu sorun olur başka ihtimal olmasını düşünemiyorum.
 
yazdığınız arıza piston yay takımının gevşek kalıp baskı özelligini kaybetmesiyle oluşur. değiştiginiz yay piston iyi baskı yapmıyor ondan işeme meydana geliyor tekrar başka uygun bir piston yay takımı takılması arızayı çözer.piston ve yayın arkasında tornavida başlıklı mil var takılmazsa yay basmaz onuda hatırlatmak isterim size.
 
Antalyalım merhaba
Söylediğiniz arızada akıtma 1. memedense tamamen burun parçası dediğimiz yaylı parçadan kaynaklanıyor eğer 2. memedense selonoid valf kapatmıyordur.
Unutmayın ki 1. memenin valfi normalde açık 2. memeninki de normalde kapalıdır.
Kolay gelsin
 
Onur arkadaşa katılıyorumm, meme burun parcasındakı yay parcasına bakmak faydalı olur..
Selenoıdlerın calısma seklı de doğrudur..
 
arkadaslar elımde 2 yıl kullanılmıs alarko marka ms5-1vzdu tip çift meme brülör vardır uygun fiyata verilecektir ilgilenen arkadaslar 05323228884
 
Arkadaşlar merhaba ben baymakta teknisyenim bizim fuel oil brülörlerinde selenoid 3 kanallı vede ters olarak çalışır .valfe enerji vermediğinizde pompadan gelen basınçlı yakıt lansın dönüş borusundan ön ısıtıcı pota geri dönüş yapar (feedback)lansın içindeki yay ve bilyaya yeteri kadar basınç binmediği için lansın içinden enjektöre yakıt akışı olmaz,yakıt pompa ile pot arasında dolaşır ve lanstaki yakıtın donmasını engeller.selenoide enerji verdiğinizde lansın dönüşü kapanır ve tüm pompa basıncı lansın içindeki bilya yay düzeneğine yüklendiğinden yaklaşık 18-21 bar arası bir basınç ile enjektöre yakıt gelir ve cihaz çalışır .burada işeme dediğimiz hadise ya lansın içindeki bilya yuvayı tam kapamıyor ,yay basıncı zayıf, veya selenoidin kapalı veya takılı kalıyor (cihaz süpürme esnasında selenoidin fişi çekili iken yakıt işemesi yapıyormu?) yapıyorsa sorun mekanik aksamdadır(selenoid veya lans bilyası yayı ayrıntı için mail atabilirsiniz [email protected]
 
enökterden kaynaklanıor enjökterin içindeki yayı 1 kaç mm pense yardımıyla ger uzasın yalnız çokta germe sonra enjökter açmaz yakıt çıkmaz kolay gelsin
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
128,207
Mesajlar
915,823
Kullanıcılar
449,987
Son üye
mavcil19

Yeni konular

Geri
Üst